Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Op mijn LinkedIn heb ik enige tijd geleden m'n foto invisible gezet voor het publiek. Later wilde ik dit weer terugdraaien en heb hem op 'everyone' gezet. Als ik nu uitgelogd mijn profiel bekijk zie ik geen foto. Ik heb al proberen heen en weer te toggelen tussen de verschillende opties, maar niks mocht baten. Het staat nu zo:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UbGyT.png

Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je weet het maar nooit, maar heb je al een harde refresh geprobeerd (ctrl + F5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ik doe het in incognito mode, dus het is geen caching issue oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wanneer heb je die instelling veranderd? Het kan zo maar zijn dat 't even duurt (lees: misschien wel een paar uur) voordat die wijziging overal in de shitload aan servers, services etc. bij LinkedIn is doorgesijpeld. Datzelfde geldt voor o.a. Facebook, Google en ga zo maar door ook in een aantal gevallen. Dergelijke systemen zijn dusdanig complex dat nou eenmaal niet alles instantaan verwerkt wordt (vaak/veel wel, maar niet alles).

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 11-09-2012 12:27 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ik heb dat 2 maanden geleden ofzo al terug veranderd. 't Heeft me eigenlijk altijd geïrriteerd maar vanmorgen pas besloten er wat aan te doen. Ook nieuwe pic uploaden had geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dan lijkt 't me handig(er) dat je contact opneemt met LinkedIn (nadat je natuurlijk de nodige informatie hebt uitgeplozen in, bijvoorbeeld, het Help Center of Answers), voor een eventuele verklaring. Ik kan zo snel niet vinden waarom 't zo zou zijn, maar, inderdaad, wie weet weet iemand 't hier wel.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 11-09-2012 12:33 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Ja het lijkt mij tbh ook een technische error aan hun kant. Ik ga contact opnemen! Als ik antwoord heb zal ik nog even een reply plaatsen voor eventuele future searches.

[ Voor 34% gewijzigd door apNia op 11-09-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 12:59
Misschien deze: Instellingen -> Uw openbare profiel bewerken -> Foto aanvinken
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/oivvhf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Dat was 'm hoor jan-marten! Blijkbaar was die geunchecked door het op 'My Connections' te zetten, om het vervolgens niet terug te zetten. Raar dat dat twee flags zijn tbh. Ontzettend bedankt :)

edit: hij verschijnt nog niet in een incognito scherm, misschien duurt dat even, ik geef het een dagje

edit2: daar is ie, ik hou van je jan-marten O+

[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 11-09-2012 14:07 ]

Pagina: 1