Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Medion Akoya MD 99044 (P6816)

Pagina: 1
Acties:

• Santor
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09-2012
Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuke allround laptop. Nu zag ik gister toevallig in de folder van de Aldi de volgende laptop staan:

Medion Akoya MD 99044 (P6816)

http://www.aldi.nl/aldi_v...g_1209_48_5_318_3766.html

Deze laptop past precies binnen mijn budget (€700,-)
Volgens mij heb je bij deze aanbieding veel laptop voor je geld.
Wat vinden jullie van deze aanbieding? Evt. alternatief voor dat geld?

Alvast bedankt.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

Valt nog wel mee hoeveel laptop je krijgt voor 700 euro. De i5 die daar in zit is een dualcore en de resolutie is slechts 1366x768...

Edit: Wat is je voornaamste doel met de laptop? "All around" is leuk, maar ben je van plan spellen als BF3 te spelen. Of bedoel je met "All around" meer Office/Internet/Films?

[ Voor 47% gewijzigd door D4NG3R op 11-09-2012 09:12 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Wat de poster hierboven mij zegt, met daaraan toegevoegd deze vragen:
  • Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
  • Wat mag je laptop gaan kosten?
  • Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
  • Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• Santor
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09-2012
•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil de laptop inderdaad gebruiken voor voornamelijk Office/Internet/Films.
Wellicht ook nog wel eens een spelletje, maar geen zware games.
Een beetje redelijk geluid vind ik belangrijk.

•Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik wil maximaal €700,- uitgeven. Ik hoef echt niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar vind het mooi als de prijs-kwaliteitverhouding goed is.

•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop zal voornamelijk thuis, op de bank, gebruikt worden. Accuduur en gewicht zijn dus van minder belang. Ik vind het wel belangrijk dat de bouwkwaliteit een beetje in orde is.
15,6'' vind ik een mooi formaat.

•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee. Ik lees ook hier op dit forum wel eens slechte ervaringen met bepaalde merken, maar ik wil bij voorbaat geen merk uitsluiten.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

Als je dus geen zware games wilt gaan spelen, maar wel graag films etc wilt kijken. Kan je beter voor een laptop met een lichtere GPU, en een hogere resolutie gaan :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Zodra de Dell kortingsbonnen weer werken kun je binnen dit budget, net als velen je voor zijn gegaan, voor de Dell Inspiron 15R SE kiezen. Deze kost om en nabij de 700 EUR.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

Ik heb de 99044 net gekocht. Ik heb veel onderzoek gedaan en dit is ZEKER qualiteit en snelheid. Medion geeft 3 jaar garantie, bij alle andere moet je na 1 jaar bijkopen voor 100 euro.

Net World of Warplanes gespeeld op hoogste settings. Kreeg gemiddeld 75 frames per seconde. Ook als ik in de wolken vloog en als ik in brand stond terwijl ik iemand neerschoot. De mappen, welke zeer groot zijn, laden als 1 van snelste van de 30 mensen.

De resolutie hoeft wat mij betreft niet hoger voor de spellen. Alles wordt kleiner en een mini vliegtuig kan ik niet raken. Je kan de laptop ook op elk scherm met hdmi aansluiting aansluiten, dan heb je zo groot als je maar wilt. Deze 3d kaart kan dat makkelijk hebben.

Dus als je zware spellen wilt draaien, korte laadtijd wilt, veel dingen tegelijk wilt kunnen doen en redelijk zwaar renderen met 3d programma's. Dan is dit naar mijn mening een goede keuze.

Andere merken hebben voor de zelfde prijs een laptop die half zo goed is. Letterlijk. Zonder 3 jaar garantie.

Nog iets, deze laptop heeft 8 cellen batterij, meeste laptops hebben er 6. Deze gaat dus wel ff mee zonder laden.

Ik hoop dat je en andere hier iets aan hebben.

Best wishes,
Freo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 01:09 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:36

Quad

Doof

Fijn dat je je mening deelt, maar dit topic is al weer een maand oud. De TS zal hoe dan ook al wel een keuze gemaakt hebben.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Beehr11
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11 22:12
:) Voor dit beestje ca. 3 weken geleden in een Aldi Outlet actie te Apeldoorn 450 euro voor het beestje betaald, prima deal voor deze laptop! Er werd op deze (zon) dag letterlijk een hele pallet vol van dat spul van verkocht -en andere electronica.
Pagina: 1