Hallo, ik wil even mijn set-up nakijken of alles compatibel met elkaar is en of er nog tips zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen, battlefield 3 is de zwaarste game die ik ga spelen. Deze wil ik op high spelen. Ook wil ik mischien in de toekomst guild wars 2 gaan spelen. Maar ik heb geen ervaring met dit spel. Dus weet niet hoe dit systeem gaat presteren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, dus: De computer zelf, toetsenbord, muis, muismat. Alleen het scherm niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Een Intel processor. Ik (en talloze andere mensen zijn hier heel positief over.)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil alleen dat de computer ongeveer 4 jaar meegaat. De videokaart wil ik nog wel eens upgraden.
Dit heb ik zelf samengesteld:
Ik was aan het denken om de HDD van 58 euro te vervangen door deze pricewatch: OCZ Solid 3 SATA III 2.5" SSD 120GB
Dit omdat het een snelheidswinst moet opleveren. En ik heb niet zo gek veel bestanden+ik heb nog altijd een externe harde schijf liggen.
Heeft iemand nog op/aanmerkingen dan hoor ik het graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen, battlefield 3 is de zwaarste game die ik ga spelen. Deze wil ik op high spelen. Ook wil ik mischien in de toekomst guild wars 2 gaan spelen. Maar ik heb geen ervaring met dit spel. Dus weet niet hoe dit systeem gaat presteren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan 700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, dus: De computer zelf, toetsenbord, muis, muismat. Alleen het scherm niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Een Intel processor. Ik (en talloze andere mensen zijn hier heel positief over.)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil alleen dat de computer ongeveer 4 jaar meegaat. De videokaart wil ik nog wel eens upgraden.
Dit heb ik zelf samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 56,50 | € 56,50 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,57 | € 14,57 |
| 1 | Antec One | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Logitech MK520 Wireless Combo | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Sharkoon Rush Mat | € 5,90 | € 5,90 |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC | € 194,- | € 194,- |
| 1 | Sharkoon WPM500 | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 39,50 | € 39,50 |
| 1 | Asrock Z77 Pro4-M | € 82,20 | € 82,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 686,56 | |
Ik was aan het denken om de HDD van 58 euro te vervangen door deze pricewatch: OCZ Solid 3 SATA III 2.5" SSD 120GB
Dit omdat het een snelheidswinst moet opleveren. En ik heb niet zo gek veel bestanden+ik heb nog altijd een externe harde schijf liggen.
Heeft iemand nog op/aanmerkingen dan hoor ik het graag.
[ Voor 51% gewijzigd door Bolletje op 12-09-2012 18:37 ]