Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WHS2011] Connectorsoftware installeert niet

Pagina: 1
Acties:

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 09:23
Ik gebruik software van DVB link om op te nemen van de in mijn server geinstalleerde TV-kaarten. Voor het opnemen zelf gebruik je dan een client. Tot nu toe die onder de TV, maar dat is een redelijk zwaar systeem waarmee ik ook game. Zonde van de stroom. Op zolder heb ik een all in one staan die dat ook prima kan. Opnemen ging goed, maar de opgenomen TV bleef op de zolder PC staan. Die moeten via de toevoeging die de connectorsoftware doet aan MCE tijdens de installatie automatisch naar de server verplaatst worden.

Ik dacht het eenvoudig op te lossen door de connectorsoftware nog eens te installeren. Dat werkte helaas niet. Vervolgens heb ik via het dashboard de PC verwijderd van de server en de backups laten staan. Daarna krijg ik de connectorsoftware niet meer geinstalleerd. Hij vraagt om het wachtwoord van de server en geeft enige tijd later een melding.

De foutmelding die ik krijg is:
"Kan geen vertrouwensrelatie tot stand brengen tussen deze computer en de server. Controleer of de datum en tij van de computer juist zijn en probeer het opnieuw"

Omdat de andere clients allemaal prima werken zal het niet in de server zitten, maar in de zolder PC. De tijd van zowel de server als ook de datum lopen exact gelijk. Remote desktop werkt ook prima. Ik heb ook een oplossing geprobeerd met het handmatig overnemen van de certificaat info van de server op de client, wat helaas ook niet helpt.

Ik heb uiteindelijk een backup van de client teruggezet, die ik gelukkig bewaard had op de server. Dan doet de connector het weer, hij maakt contact met de server. Een backup maken werkt dan niet meer, hij meldt direct dat het niet lukt. De oude backups staan er gelukkig nog wel, onder gearchiveerde backups. Ook de TV programma's gaan nu nog altijd niet naar de server.

Het opnieuw installeren van de PC doe ik liever niet. Wie heeft een dergelijk probleem kunnen oplossen? En hoe?

3x Marstek Venus E V155 ; Marstek CT003 v118; Kaifa MA304-SMR5.5

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Had je in de tussentijd wel de pc een keer opnieuw opgestart nadat je de connector software verwijdert had? Rebooten van de server wil ook nog wel eens helpen.

Geeft de zolder pc ook aan waarom de backup niet lukt?

Desktop | Server | Laptop