GoDaddy down..

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
https://twitter.com/AnonOpsLegion/status/245218636187443200

Nameservers etc dus ook. Ik heb er toevallig een domein staan en en gebruik hun DNS en maar afvragen waarom er geen mail binnenkomt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Haha..

Dat kun je verwachten. Ik zou als ik jou was van host wisselen aangezien GoDaddy nu niet echt goeie vrienden is met Anonymous en andere internet groeperingen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaJuno2
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-08 12:41
Daar gaan mijn inkomsten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Zelfde probleem hier. Ik gebruik alleen de DNS servers van godaddy voor een aantal domeinen, deze zijn helaas ook down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaJuno2
Bij mij ook. Toch vreemd want 1 site werkt wel. dus niet alle dns servers zijn geraakt.

Update: 3 van de 11 sites werken alweer.

[ Voor 20% gewijzigd door AlphaJuno2 op 10-09-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Mijn sites zijn weer up nu! Toch geeft de nameserver van godaddy nog een timeout..

[ Voor 37% gewijzigd door Racemol op 10-09-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaJuno2
Nog niet alles werkt.

Is op zoek naar alternatief.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Oplossing? Zodra ik weer bij de domein management kan.. domeins unlocken en moven naar een kleinere partij. Voor nu lijkt me dat de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaJuno2
Racemol schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:44:
Oplossing? Zodra ik weer bij de domein management kan.. domeins unlocken en moven naar een kleinere partij. Voor nu lijkt me dat de beste oplossing.
Zal voor mij niet gaan. Ik zit mijn grootste site net midden in een verhuizing van dhosting naar godaddy... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 10:49
Ze zijn er wel hard mee bezig in elk geval. Eerst waren al m'n DNS-records weg. Nu is m'n A-record terug, maar m'n MX-records nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaJuno2
Ben benieuwd hoeveel schade dit is voor Bob Parsons...

Ik weet wel dat de GoogleBot het nog nooit zo rustig heeft gehad.

[ Voor 38% gewijzigd door AlphaJuno2 op 10-09-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Om eerlijk te zijn als je een domein hebt bij godaddy, en dan verhuist omdat ze zijn plat gelegd door een DDOS van ano is wel redelijk belachelijk. Dan laat je u eigenlijk echt wel doen door ano imo.

Indien je natuurlijk voor al hun standpunten bent snap ik het wel, maar dan had je er al langer moeten weg zijn anyway.

Soit, zo denk ik er over :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaJuno2
Klopt.
Ik denk ook niet dat ik zomaar weg ga bij godaddy.
Ik persoonlijk vind ze een hele goede service hebben qua dns hulp etc. Over hun hosting ben ik niet te spreken.
Alleen jammer dat ik uitgerekend vandaag onderhoud had ingeplant aan wat sites.
Gelukkig kan ik wel gewoon inloggen via ssh.. dus ik niet helemaal niets kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Zakelijk doet mijn mening aangaande godaddy vs anonymous er weinig toe. Ik wil dat de diensten die ik aanbied beschikbaar zijn. Als partij 1 daar niet voor kan zorgen omdat ze een "politiek" meningsverschil hebben met een of ander hackerscollectief, dan ga ik opzoek naar partij 2.

Persoonlijk ben ik het vaak met anonymous eens, in deze echter niet. Dit gaat veel te ver. Tuurlijk raken ze godaddy (en het werkt want ik ga er al weg!) maar ook miljoenen gebruikers.

De tweets die op NBC wordt aangehaald van Miguel Govea en Kyle Scott verwoorden het wel mooi. http://www.nbcnews.com/te...ims-responsibility-990406

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
Om eerlijk te zijn heb ik niks gemerkt van de uitval van GoDaddy, al hoewel ik alleen maar 1 domain daar gehost heb en alleen gebruik maak van de DNS servers van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen daar gehost om gebruik te maken van hun privacy register, eigenwijs maar hun nameservers etc gebruikt en het werkt pas sinds net. Het stomme is dat de verzendende partij geen bounce kreeg (komt misschien nog) dus ik weet ook niet wat ik ben misgelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biglia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 17:10
Godaddy .NET hosting is zo slecht nog niet. Zeer weinig geld, en je krijgt daar veel voor in de plaats. Maar ik vind alvast geen andere hosting die me dat kan aanbieden voor deze prijs. :-(

Misschien dat het wat minder leuk wordt als je weinig kaas hebt gegeten van het hosten, configureren etc van websites, en je moet rekenen op hun support.

• biglia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 17:10
Voor GoDaddy klanten is er een compensatie: uw diensten 1 maand gratis. Claim snel uw compensatie voor het te laat is: http://support.godaddy.co...redeeming-instore-credits
Pagina: 1