Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:23
Beste tweakers ;)

Ik zoek een tablet voor rond de 100euro.
Hij moet niet veel kunnen, gewoon een filmpje en mp3tjes spelen.

Tevens MAX en liefst een 7inch.

Ik heb gekeken naar de Archos Arnova 7B 3G met 4gbtjes

De 3G is kinda must, gezien ik een simkaart heb met 3G mobiele verbinding.

Deze is bij de 100euro. Heeft ijsbroodje als OS
Mini HDMI en van die dingetjes en belangrijkste hij kan overweg met SD opslag kaarten heb er hier hopen van.

Nu heb ik van mensen gehoord dat ze content waren van de tablet van Archos maar dan de oudere modellen.

Maar gezien rond dat budget niet echt een andere tablet ligt waar ik ooit iets van gehoord heb, denk ik dat dit een goede keus is?

Ik ben niet echt voor de tablets, nooit echt ver op ingelezen en het is Chinees voor mij.

Graag wat hulp over moest dit een goede tablet zijn of alternatieve voor zijn.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

Er zijn amper tablets van €100. Dan zou ik maar gaan kijken naar fake producten LOL

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Dan kan je eventueel kijken naar een kruidvat/Bart Smit / Intertoys tablet.
Daar kan je wel een dongel met 3G er in stoppen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• yzx
Gadget leuke mature antwoord daar ;)

@Quad : dus die van dergelijke winkels zouden evt beter zijn dan de opgenoemde Archos?
Want ik heb geen grote eisen ervoor tis meer zodat mijn GSM batterij minder snel platgaat.

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-11 14:48
Quad schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:25:
Dan kan je eventueel kijken naar een kruidvat/Bart Smit / Intertoys tablet.
Daar kan je wel een dongel met 3G er in stoppen.
Een 3g dongel zou de prijs al weer snel omhoog gooien lijkt me. En je telefoon als 3g dongel of draagbaar accespoint zou de accuduur van je telefoon ook niet ten goede komen. Misschien dat je toch je budget wel ongeveer moet gaan verdubbelen.

Een ander idee is een batterypack onder je telefoon tapen :P. Klinkt een beetje loos, maar als je telefoon in je tas zit en vervolgens hang je hem telkens aan die batterypack, dan moet je toch nog wel wat extra uurtjes uit je telefoon kunnen persen.

Op dealextreme staan een hoop opties, maar vraag mij niet welke hier van crap zijn:
http://dx.com/s/portable+power

• yzx
Heb wel wat NiMH batterijen van de modelbouw die ik desnoods kan gebruiken met wat soldeerwerk ;)

Hoe dan ook!
het 3G gebeuren gaat over mijn simkaart in mijn GSM, maw als ik ff wil browsen haal ik die uit mijn gsm daar niet van ;). Of ik neem gewoon een 2de simkaart ofzo.

Wil gewoon weten wat een goede koop zou zijn zonder dat het duurkoop wordt. Want mijn eisen zijn niet groot. En de tijd van 2gsm's meesleuren ben ik ook al uitgegroeid

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Kan niet direct terugvinden dat de Archos 3G heeft, de benaming is trouwens G3, oftewel de 3e generatie uit die serie.

Wat voor telefoon heb je momenteel? Ik heb zelf de Nexus 7 gekocht, en tether ik via mijn HTC One X. Zo is mijn tablet toch mobiel :).

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• yzx
Oeh dat heb ik dan misgelezen :P Mja die 3G is niet echt nodig gezien met telenet nu ik overal hotspots kan maken waar een wifi verbinding is ;)

Heb nu at een Samsung Wave 2 die geen Android wil draaien :+

Pagina: 1