Het spektakel wat we verkiezingen noemen is gisteren ten einde gekomen en nu zijn de gekozen partijen en personen aan de beurt om een eenheid te vormen die zich kan verweren tegen de oppositie. VVD en PvdA zullen samen moeten werken om de meerderheid in de eerste kamer te krijgen. Om een absolute meerderheid te hebben zouden beide partijen er voor kunnen kiezen om samen met de CDA te gaan regeren. Ze hebben al een meerderheid als is die maar klein.
De meeste bezoekers van dit topic zijn hier niet gekomen om iets over de politiek te volgen, maar zijn hier gekomen voor de stats en om af en toe een mijlpaal in ontvangst te nemen. Het voordeel van de stats is dat er bijna nooit negatieve cijfers te melden zijn. Hooguit in de daily en in de totaal stats wanneer iemand een plek is gezakt in de lijst.
Vandaag is er helaas iemand gezakt in de totaal top 30. Het is
Rampestamp die zijn plek heeft moeten afstaan aan onze vrolijke noot
Nicoclown. In de dialy zijn er veel verschuivingen te vinden.
K3th3r en
sheridan zijn 25 plaatsen gestegen en staan daarmee gedeeld tweede in de ranglijst van grootste klimmers. Op de eerste plek staan een team Friezen die wel weten hoe ze moeten klimmen. Tevens weten deze deelnemers hoe ze over een sloot moeten springen door te klimmen.
fierljeppen is de stijger van de dag.
Er zijn helaas geen mijlpalen te verdelen dus zullen we tot morgen moeten wachten om te zien of er dan nog mijlpalen zijn behaald.
Het verhaal hierboven is al langer geworden als gedacht en het lijkt erop dat ik een politicus ben. Een goede politicus heeft ook lange verhalen en zegt in feite helemaal niks. Geniet van de cijfers die hieronder staan. De cijfers zijn keiharde feiten die eigenlijk geen verhaal nodig hebben.
DPC Rosetta@Home hitparade van 12 september 2012
When do you get them
Rosetta@Home Links
Rosetta@Home webpage
Rosetta@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.