Corsair 600T

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

mijn computer raakt iedere x bijna overhit dus dacht ik toch maar 1x een nieuwe kast te gaan kopen.
zelf heb ik op het oog de corsair 600T
maar mijn vraagje is.. heeft hij nog steeds die ventilator/fan problemen. zo ja wat doet corsair er aan?
en zou ik de kast wel kunnen gebruiken inplaats van groote..
mijn moederbord.
Msi p55-cd53 (ms-7586) << past die er wel in en kan ik daar wel de ventilators aan vast maken

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:33
Ik denk dat corsair er heel weinig aan doet aangezien een systeem in een dergelijke kast, mits goed gekoeld, behoorlijk zwaar kan zijn (qua energie verbruik dus warmte ontwikkeling). In de kast zullen vast duidelijke plekken zijn waar ventilatoren geplaatst kunnen worden, en dan is het een kwestie van aan de ene kant aanvoelen wat de luchtstromen zullen doen (hier erin en dan daar eruit) en wat experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh ok want ik had gehoort dan de koelers wel goed waren maar veel lawaai produceerde en dat ze toen aan hem nieuwe/andere koelers hadden gegeven.
weet u meschien of de moederbord er in past of past die er gewoon in? (dat alle moederborden gewoon evengroot zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 19:03:
oh ok want ik had gehoort dan de koelers wel goed waren maar veel lawaai produceerde en dat ze toen aan hem nieuwe/andere koelers hadden gegeven.
weet u meschien of de moederbord er in past of past die er gewoon in? (dat alle moederborden gewoon evengroot zijn)
Wikipedia: ATX
Zodra het ATX heet, of een variant erop past het. (geen garantie, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een moederbord niet in een kast kreeg, en dat zijn er wel een paar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks heb het gevonden hij past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit zijn basisvragen die je zelf ook op kan zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.