if the corruption has no consequences then there is no end to it
De categorieën worden niet meer bijgewerkt ivm de komst van Tweakers v7 , dit is topic nr zoveel trouwens 
Er zijn wel meer mensen over gevallen en niet alleen bij moederborden.
[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 10-09-2012 17:44 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat zal het zijn danRaven schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:44:
De categorieën worden niet meer bijgewerkt ivm de komst van Tweakers v7 , dit is topic nr zoveel trouwens
Ik hoop dat we een beta versie mogen inzien van Tweakers v7 en dat mensen mogen stemmen over de layout.
if the corruption has no consequences then there is no end to it
wat dus rete irritant is aangezien we nog geen ETA hebbenRaven schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:44:
De categorieën worden niet meer bijgewerkt ivm de komst van Tweakers v7 ,
Tja de laatste tijd wordt alles opgeschoven onder het mom van Tweakers 7.
Wat ik me echter afvraag, en vele met mij, wanneer komt T7 nu eindelijk eens?
Want alle vebeteringen die men nu aandraagt, wordt over gezegd dat het wordt opgenomen in T7.
Maar we zien en horen maar niets van T7, het zal toch niet zo zijn dat T7 pas in 2017 komt.........
Wat ik me echter afvraag, en vele met mij, wanneer komt T7 nu eindelijk eens?
Want alle vebeteringen die men nu aandraagt, wordt over gezegd dat het wordt opgenomen in T7.
Maar we zien en horen maar niets van T7, het zal toch niet zo zijn dat T7 pas in 2017 komt.........
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Geloof me, wij vinden het ook strontvervelend om steeds te moeten zeggen dat iets niet wordt bijgewerkt en dat mensen moeten wachten tot Tweakers 7. Maar het is niet anders en we moeten het voor bepaalde zaken blijven vertellen. De launch is nu wel heel dichtbij (wij kunnen in ieder geval niet wachten tot het er is, en dat zeg ik niet als het nog enorm buggy is) en als je goed zoekt, kan je hier en daar hints vinden
En houdt de .plans in de gaten.
Pagina: 1