asus UX31A r4003v

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrydg
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-07 15:59
Hey allen,

Ik ben ondertussen al enkele weken op zoek naar een Asus UX31A r4003v laptop (dus de 256GB SSD versie). Ik heb hem reeds bij 4launch besteld, maar dat was de sandisk versie en ik was zeer onaangenaam verrast met deze laptop. Zo erg zelfs dat ik hem teruggestuurd heb. Ik ben dus ondertussen nog altijd op zoek naar iemand/een winkel die mij deze laptop kan bezorgen met de ADATA XM11 schijf in.

Heeft er iemand hier ervaring mee? Want de Sandisk ervaring is voor mij geen al te beste geweest. (ik ben een nogal veeleisende gebruiker)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Is dit misschien de goede? http://www.mycom.nl/Produ...R4003V3rd-i73517U/1362077

Ik ben ook opzoek naar een Asus zenbook trouwens. Wat viel je tegen aan de laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrydg
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-07 15:59
dat is inderdaad de goede, ja... Maar het probleem is altijd: welke versie krijg je, die met de adata schijf, of degene met de sandisk schijf? Ik vond het een FANTASTISCHE laptop... laten we daar duidelijk over zijn, maar als je de verschillen in performantie ziet, dan ... wel, dan is de sandisk gewoon slecht. En dat merkte ik in dagelijks gebruik. Als je dan weet dat je 1/2 kans hebt om "de snelle" te krijgen, kon ik gewoon geen genoegen nemen met wat de sandisk te bieden had...