Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung Series 5 Ultra NP530U3C-A01NL nergens bestelbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 07:36
Hallo,

Na lang wikken en wegen besloten om de Samsung Series 5 Ultra NP530U3C-A01NL te bestellen. Deze laptop lijkt me een vrij redelijke prijs/kwaliteit verhouding te bieden Ik kan alleen geen winkel vinden die hem te koop aanbied. In de pricewatch staan 3 winkels (dixons, dynabite en mycom), maar deze hebben hem alle drie niet meer in de verkoop. Weten jullie nog plaatsen waar deze laptop voor goede prijs wordt aangeboden? Of anders zeer goede alternatieven? (het budget is max 850)

Bedankt vast!

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11 16:37

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

Misschien is deze AMD een alternatief? Iets mindere CPU, maar beter GPU en ook iets mooier geprijsd...
http://tweakers.net/price...ies-5-np535u3c-a02nl.html

[ Voor 29% gewijzigd door bandidoloco op 10-09-2012 16:50 . Reden: typo ]

Buy a Mac or install Linux

• Joostw24
Bedankt voor je reactie Bandidoloco.

De AMD A6-4455M geeft toch wel aanzienlijk mindere prestaties dan de Intel Core i5 3317U. Ik ben bang dat ik met de AMD cpu niet een paar jaar vooruit kan, dat dat snel een bottleneck gaat worden waar ik met de i5 toch verwacht wel even vooruit te kunnen.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11 18:52
Heel veel ivy'bridge ultrabooks zijn niet meer te bestellen. Had gespaard wil ik er 1 kopen nergens meer te krijgen. Ook deze Samsung was een van de ultrabooks op mn lijstje. Denk dat het wachten is op W8, maar dat duurt mij toch een beetje te lang.

Verwijderd

Ivy bridge ultrabooks waren sowieso al nooit de moeite waard vanwege de V131 en sony S13. Maar de eerste is nu weg, en de 2e kan je niet meer krijgen met 900p scherm.

• Joostw24
Bedankt voor jullie reacties. Maar vergis ik mij dan, of zijn er op het moment geen vergelijkbare betaalbare ultraportables/books? Ik dacht dat die juist betaalbaarder moesten worden.

• paragon
Nee je vergist je niet. Het aanbod is echt karig op dit moment. Baal er zelf best van want ik had liever gisteren al een nieuwe laptop.

Verwijderd

..Dan had je gisteren de V131 moeten kopen. Of haal een E6530 van marktplaats. We afhalen, er zijn veel nepperds aanwezig.

• Joostw24
Wegens zeer slechte ervaringen met Dell, komt er geen Dell meer het huis in hier. Komen er veel nieuwe introducties aan, waardoor er zo weinig aanbod is? Of zijn er andere oorzaken?

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
De Samsung is een faal... Zeker ten opzichte van bijna alle top laptops op 13" die we hiervoor hadden.

de enigste goede alternatief in 13" rond de prijs waar je voor zoekt is de Vaio S13...
Wel zelf de Ram en HDD naar SSD ugraden. Tevens komt de 900p optie zeer binnenkort terug.

[ Voor 9% gewijzigd door Vinand op 11-09-2012 21:11 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• paragon
Vaio S met 900p scherm is een mooie optie. Maar hoe binnenkort is binnenkort?

• Vinand
paragon schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:56:
Vaio S met 900p scherm is een mooie optie. Maar hoe binnenkort is binnenkort?
Waarschijnlijk rond het release van windows 8. Sony is schijnbaar ook al in diverse landen uitverkocht met de S series. (Onder andere in belgie is de S15 niet meer bestelbaar en komt er een nieuwe versie met windows 8 en enkele andere updates).

Ik ben benieuwd, maar het ziet er naar uit dat Sony uit het niets nu al een nieuwe line up gaat aankondigen. Waarschijnlijk komt dan ook het optie voor de 900p terug.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• paragon
Nou ik kan niet wachten. Begrijp echt niet dat er nu niks te krijgen is. Windows 8 intresseert mij vooralsnog totaal niet. Ik zou bijna een AIR aanschaffen...

Verwijderd

De zenbook is een betere keuze dan de air tenzij je perse OS X wilt.

Maar er is inderdaad weinig. De S is een goed apparaat. Maar voor de rest is er geen echte uitblinker. Er is simpelweg niets meer wat goedkoop is en tegelijk gruwelijke accuuur heeft. Wachten op 8 is imo geen slecht idee.

• Vinand
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:57:
De zenbook is een betere keuze dan de air tenzij je perse OS X wilt.

Maar er is inderdaad weinig. De S is een goed apparaat. Maar voor de rest is er geen echte uitblinker. Er is simpelweg niets meer wat goedkoop is en tegelijk gruwelijke accuuur heeft. Wachten op 8 is imo geen slecht idee.
Waarom dan niet deze laptop:
pricewatch: Sony Vaio VPCZ21L9E (Zwart)

Top apparaat, deze is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de Vaio S13, en de samsung. Heeft zo een beetje het beste 900p scherm die te vinden is in de hele markt van laptops in 13".. (Alleen het vaio z full hd en de Asus zenbook full hd ips scherm is beter, en dan maar op enkele fronten)... Laat staan het gewicht van 1,15kg en de erg lange accuduur...

disclaimer: hou rekening mee dat ik een trotse Vaio Z fanboy ben 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 12-09-2012 20:59 ]

Verwijderd

Ik vind het zenbook scherm anders een stuk beter.IPS of 10-15% meer gamut? Makkelijke keuze lijkt mij.

• Vinand
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:24:
Ik vind het zenbook scherm anders een stuk beter.IPS of 10-15% meer gamut? Makkelijke keuze lijkt mij.
dat staat er toch ook :)

Maar je wilt zeggen dat de Sony S/samsung series 5 een beter scherm heeft dan de Vaio Z?

Verwijderd

Ah :F
Maar je wilt zeggen dat de Sony S/samsung series 5 een beter scherm heeft dan de Vaio Z?
Nee hoor.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Vinand schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:59:

disclaimer: hou rekening mee dat ik een trotse Vaio Z fanboy ben 8)
Off topic, maar een zeer interessante uitspraak. Waarom? We gaan even een maand terug in de tijd, naar een comment die ik plaatste, aan jou gericht.
Omni schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:15:

Hierbij laat ik het en ga ik verder niet meer discussie met je aan ouwe Sony fanboy :+
Waarop ik vervolgens op hoge poten deze reactie kreeg:
Vinand schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:31:
Moeten zulke zinnen/benamingen nou echt? Lijkt wel typisch het niveau van nujij/engadget volk... :F
Je geeft vandaag toe dat je een Sony fanboy bent. Ik noemde je er een maand geleden terecht een. Hoor ik nu nog steeds thuis op nujij/engadget, Vinand? :+

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

Sony fanboy != Vaio Z fanboy.

• Vinand
Omni schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:07:
[...]

Off topic, maar een zeer interessante uitspraak. Waarom? We gaan even een maand terug in de tijd, naar een comment die ik plaatste, aan jou gericht.

[...]

Waarop ik vervolgens op hoge poten deze reactie kreeg:

[...]

Je geeft vandaag toe dat je een Sony fanboy bent. Ik noemde je er een maand geleden terecht een. Hoor ik nu nog steeds thuis op nujij/engadget, Vinand? :+
Sony maakt ook heeeel veel garbage...
E series, F series, foeilelijke C series... Vorige generatie S series die opstijgen als een straaljager... OVerpriced all in one's

Nope, Ik ben een fan van goede producten, niet van een merk of brand. Net zoals jij terecht fan bent van de Lenovo y580

Tevens vind ik dit echt een enorm nutteloze uitspraak die je maakt. Wat probeer je nou te bewijzen?

• Joostw24
Stop eens met dit topic te kapen voor onderlinge vedetta's

Ik heb besloten dan maar te wachten, er is niets fantsoenlijks te krijgen op het moment. Bedankt voor de hulp.
Pagina: 1