En het is zo ver ik ben mijn huidige telefoon een keer kwijt geraakt en ben daar niet voor verzekerd, wat natuurlijk best stoom is met zo'n dure SG S3. Hij is iig niet in handen van iemand anders want hij ligt op
8 meter diepte op een groot water.
Nu krijg ik wel vor 30 dagen een leentoestel van KPN dus ik heb momenteel even de tijd om te sparen
voor een nieuwe mobiele telefoon. Nu is de SG S3 erg gewend ben wil ik wer een telefoon van minstens dit formaat met 1080p camera voor filmpjes en net zo'n groot beeld of zelfs groter. Wat zijn voor mij goede opties binnen 2 maand qua telefoon?
Beeld moet groot zijn, minstens als de SG S3.
1080P video opname.
De beste kwaliteit foto's voor overdag.
Goede internet verbinding met wifi en mistens G3.
Ook zal leuk zijn om vel verschillende sensors te hebben, allles wat mogelijk is
Budget maakt niet zo veel uit.
8 meter diepte op een groot water.
Nu krijg ik wel vor 30 dagen een leentoestel van KPN dus ik heb momenteel even de tijd om te sparen
voor een nieuwe mobiele telefoon. Nu is de SG S3 erg gewend ben wil ik wer een telefoon van minstens dit formaat met 1080p camera voor filmpjes en net zo'n groot beeld of zelfs groter. Wat zijn voor mij goede opties binnen 2 maand qua telefoon?
Beeld moet groot zijn, minstens als de SG S3.
1080P video opname.
De beste kwaliteit foto's voor overdag.
Goede internet verbinding met wifi en mistens G3.
Ook zal leuk zijn om vel verschillende sensors te hebben, allles wat mogelijk is
Budget maakt niet zo veel uit.