Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
En het is zo ver ik ben mijn huidige telefoon een keer kwijt geraakt en ben daar niet voor verzekerd, wat natuurlijk best stoom is met zo'n dure SG S3. Hij is iig niet in handen van iemand anders want hij ligt op
8 meter diepte op een groot water.

Nu krijg ik wel vor 30 dagen een leentoestel van KPN dus ik heb momenteel even de tijd om te sparen
voor een nieuwe mobiele telefoon. Nu is de SG S3 erg gewend ben wil ik wer een telefoon van minstens dit formaat met 1080p camera voor filmpjes en net zo'n groot beeld of zelfs groter. Wat zijn voor mij goede opties binnen 2 maand qua telefoon?

Beeld moet groot zijn, minstens als de SG S3.
1080P video opname.
De beste kwaliteit foto's voor overdag.
Goede internet verbinding met wifi en mistens G3.
Ook zal leuk zijn om vel verschillende sensors te hebben, allles wat mogelijk is

Budget maakt niet zo veel uit.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

er zijn van die goedkope chinese modellen, die een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
naam weet ik helaas niet

ora et labora

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:45
Nokia Lumia 920 komt in +- 2 maanden uit, lijkt erop wat jij wilt.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 11:58

Nibbz

Postmaster General

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Nibbz op 10-09-2012 11:56 ]

13:37

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Of als je weer een toestel met Android wilt, volgens de geruchten zou er dit najaar/begin winter een nieuwe Google Nexus aan komen. linkje tweakers-nieuwsbericht
Al is een Galaxy S3 natuurlijk wel lastig te overtreffen :Y)

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bschnitz schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:55:
Nokia Lumia 920 komt in +- 2 maanden uit, lijkt erop wat jij wilt.
Deze maakt indd een grote kans als hij minstens net zo'n groot beld heeft als de SGS3
en apps heeft. Is dit heel anders dan hioe de android er uit ziet qua werking en apps?
Bluepenguin schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:59:
Of als je weer een toestel met Android wilt, volgens de geruchten zou er dit najaar/begin winter een nieuwe Google Nexus aan komen. linkje tweakers-nieuwsbericht
Al is een Galaxy S3 natuurlijk wel lastig te overtreffen :Y)
Hij moet wel te oversteffen zijn anders ga ik er juist op achteruit en dat wil ik niet ghehe. ;)

Zou misschien de SG Note 2 ook beter kunnen zijn dan de SGS3?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 12:06 ]

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Als alles on par moet zijn met een S3, waarom haal je dan geen S3?

Verder zijn je eisen erg vaag: "Ook zal leuk zijn om vel verschillende sensors te hebben, allles wat mogelijk is" erg vaag: in principe voldoen zo ontzettend veel telefoons aan die eisen. Daarnaast zou het fijn zijn als je zelf wat meer werk besteedt: de specs en bediening van de Lumia's kan je zelf e.e.a. vinden op internet, en je posts staan vol met spelvouten.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

Topicstarter
LiquidT_NL schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:05:
Als alles on par moet zijn met een S3, waarom haal je dan geen S3?

Verder zijn je eisen erg vaag: "Ook zal leuk zijn om vel verschillende sensors te hebben, allles wat mogelijk is" erg vaag: in principe voldoen zo ontzettend veel telefoons aan die eisen. Daarnaast zou het fijn zijn als je zelf wat meer werk besteedt: de specs en bediening van de Lumia's kan je zelf e.e.a. vinden op internet, en je posts staan vol met spelvouten.
Warmte sensor, snelheid sensor, diepte sensor voor op het water.
Ik zal even op de spelling letten.

Edit

Even gekeken naar de specs en werking van de Lumia. Die valt iig af want hij is te klein.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 12:19 ]

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 09:24

GS88

π raat

Qua schermformaat wil je dus absoluut niet onder de 4,7" zitten?
Pricewatch Mobiele telefoons met scherm > 4.55".
De Xperia T lijkt geen slechte keus.
Maar je moet duidelijker zijn mbt je eisen.
- Schermgrootte en schermresolutie.
- Prijsklasse (/Budget)
- Merkvoorkeur of OS-voorkeur?
- Camera resolutie
- Dual-core of Quad-core... aantal MB/GB aan RAM.
- Etc.

Rotterdam

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hij moet wel te oversteffen zijn anders ga ik er juist op achteruit en dat wil ik niet ghehe. ;)

Zou misschien de SG Note 2 ook beter kunnen zijn dan de SGS3?
kijk je naar de pagina's v/d toestellen in de pricewatch (S3 en Note2) dan lijkt de Note 2 een tikkie sneller te zijn.
Maar naar mijn idee is het vooral een verschil in de zin van: gebruik je zo'n groot scherm als dat van de Note of wordt dat voor je gewoonweg net even te groot?

Nog even nagekeken, en uit dit nieuws-artikel blijkt dat het inderdaad om exact dezelfde processor/gpu gaat, alleen bij de Note dus zo'n 200MHz hoger geklokt (misschien meer ruimte voor de koeling ervan + grotere accu 3100 mAh ipv 2100)
Warmte sensor, diepte sensor voor op het water.
Plus waterbestendig en terug kunnen zwemmen naar z'n baasje zeker?! :+

[ Voor 18% gewijzigd door Bluepenguin op 10-09-2012 12:29 . Reden: aanvulling is alinea van "nog even nagekeken" ]

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

• LiquidT_NL
GS88 schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:23:
- Prijsklasse (/Budget)
- Camera resolutie
- Etc.
Dit is ook mijn probleem met de hele vraag, het is niet echt duidelijk welke eisen er precies zijn en in hoeverre die belangrijk zijn. Zeker met de enigszins bizarre eis voor sensors: hoe belangrijk is dat? Welke sensors wil je precies? "veel verschillende sensors" is allemaal wel leuk, maar ik neem aan dat je niet zit te wachten op een stralings sensor of iets dergelijks...

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

Topicstarter
GS88 schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:23:
- Prijsklasse (/Budget)
- Camera resolutie
- Etc.
1GB ram of meer
Dual core of quad core maakt niet zo veel uit als hij maar net zo snel is als de S3
Android
Scherm resolutie minimaal als die van de S3
Camera resolutie minimaal 8.0 MP en gewoon kwaliteit foto's
Opname resolutie van filmpjes 1080p
Sensors warmte snelheid, kompas, meer is mooi meegenomen.
Scherm moet minimaal zo groot zijn als de S3 liever zelfs iets groter.

Ik denk dat ik vast zit aan de S3 of aan de note 2?

• LiquidT_NL
Als echt 50% van je eisen "zo goed als de S3" is, haal dan maar gewoon een S3 :S Ik heb het gevoel dat je zelf ook niet echt moeite er voor wil doen allemaal, en liever anderen het zoekwerk laat doen. Dit blijkt al uit de tenenkrommende titel, maar ook reacties op de mensen die proberen te helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Laten we even ontopic blijven en niet persoonlijk gaan doen.
Ik heb moeite met dingen uitleggen.

Hij moet indd ongeveer de eisen van de g3 hebben maar als er een beter toestel is dan heb ik veel liever die betere. Ik heb ook verder goede uitleg gegeven qua eisen lijkt mij in mijn laatste post.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 13:38 ]

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-11 15:13
LiquidT_NL schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:32:
Als echt 50% van je eisen "zo goed als de S3" is, haal dan maar gewoon een S3 :S Ik heb het gevoel dat je zelf ook niet echt moeite er voor wil doen allemaal, en liever anderen het zoekwerk laat doen. Dit blijkt al uit de tenenkrommende titel, maar ook reacties op de mensen die proberen te helpen.
Dit.

Sommige tablets voldoen trouwens ook aan je eisen.

Verwijderd

Topicstarter
SnoF schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:39:
[...]

Dit.

Sommige tablets voldoen trouwens ook aan je eisen.
Het moet dus geen tablet worden want die is snel te groot en daar kan ik niet mee bellen.
Groter dan de SG Note is niet meer handig voor mij persoonlijk.

Laten we het zo zeggen.
S3 specs zijn voldoende alleen een grotere scherm zou handiger zijn
omdat ik nog maar 20% kan zien.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 13:45 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat heb je zelf allemaal al gevonden Lupp? Ik zie veel eisen en weinig eigen inzet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Inderdaad, als je eisen gelijk zijn aan de S3 haal je die toch weer?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
janvanduschoten schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:45:
Wat heb je zelf allemaal al gevonden Lupp? Ik zie veel eisen en weinig eigen inzet.
Ik heb tot nu toe enkel de SG note 2 gevonden die aan mijn eisen voldoen alleen is die telefoon nog niet uit en daar baal ik dus ook wel een beetje van.

Ik zou niet weten waar ik me moet beginnen met eigen inzet, want ik weet gewoon niet wat er allemaal te krijgen is en hoe ik zelf een tabel maak met dingen die ik graag op mijn mobiele telefoon wil hebben.

Ni ben in android gewend dus daar van af stappen zie ik niet zo zitten, alles werkt namelijk makkelijk met een android.

Ik twijfel tussen de S3 en de note 2 die nog uit moet komen.
Echter zal de prijs van de Note 2 misschien te hoog kunnen zijn want mijn budget is
rond de 600 euro echter neem ik deze keer een betere verzekering.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 13:52 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

http://tweakers.net/price...15/mobiele-telefoons.html
Rechts selecteer je je eisen en daaruit komt je aanbod waar je je op kan richten.

Tot dan zien we je wel weer :+.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:50:
[...]

Ik heb tot nu toe enkel de SG note 2 gevonden die aan mijn eisen voldoen alleen is die telefoon nog niet uit en daar baal ik dus ook wel een beetje van.

Ik zou niet weten waar ik me moet beginnen met eigen inzet, want ik weet gewoon niet wat er allemaal te krijgen is en hoe ik zelf een tabel maak met dingen die ik graag op mijn mobiele telefoon wil hebben.

Ni ben in android gewend dus daar van af stappen zie ik niet zo zitten, alles werkt namelijk makkelijk met een android.
Zelfs zonder tabel kan je je eisen gewoon veel duidelijker neerzet. Dan weer "S3!!!", dan komen er allerlei verschillende eisen en specifieke sensors die je wil, nu is het weer "ik zoek basically een S3, met eventueel een groter scherm".

Even alle bende op een hoop gegooid geeft deze results in de pricewatch. Dit geeft 7 of 8 verschillende modellen. Ga daar eens tussen kijken, maar een lijstje welke je aanspreken en aan je eisen voldoen, en dan eventueel kun je hier je bedenkingen posten en dan kunnen wij mee discussiëren. Geef dan ook duidelijk aan wat je eigen afwegingen zijn en welke voor jou zwaar tellen.

Kijk ook eens in de andere telefoon-zoek topics, dan snap je hun werkwijze.

edit: en nu is je budget weer 600 euro, terwijl in de startpost staat "Budget maakt niet zo veel uit."
Denk nu eens GOED na wat je wil, en doe zelf eens wat!

[ Voor 4% gewijzigd door LiquidT_NL op 10-09-2012 13:55 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:16
HTC One X is volgens mij zelfs nog iets beter op grafisch gebied dan de S3.
De LG Optimus 4X HD voldoet ook aan je eisen, maar is langzamer dan zowel de S3 en de One X.

[ Voor 38% gewijzigd door Arunia op 10-09-2012 13:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
LiquidT_NL schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:54:
[...]

edit: en nu is je budget weer 600 euro, terwijl in de startpost staat "Budget maakt niet zo veel uit."
Denk nu eens GOED na wat je wil, en doe zelf eens wat!
Laat maar als het persoonlijk word hoef ik geen hulp meer.
Ik ga de note 2 eerst afwachten en zal dan eens goed op zoek gaan want hier heb ik zo geen tijd voor.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 14:04 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als je nu eerst eens Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum doorleest, dan zie je ook wat er van je wordt verwacht al je hier een topic opent.
Hoe meer voorwerk je hebt gedaan, hoe eerder en hoe beter het advies zal zijn. Hoe gedetailleerder de vraag, hoe beter het antwoord zal zijn. Geef bijvoorbeeld naast je budget en doel van aanschaf een paar voorbeelden uit de PW. Wat zijn de minimale eisen? We willen graag weten welke telefoon je voor welk doel zoekt en wat het beschikbare budget is. Doe ook zeker de Mobile OS wijzer in de Pricewatch!
en
hoe meer voorwerk jij doet, hoe eerder mensen geneigd zullen zijn om je te helpen. Ga ook geen ruzie maken als het advies je niet bevalt. Het is vrijwillig en vrijblijvend en je kan er op geen enkele manier rechten aan ontlenen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:02:
[...]

Laat maar als het persoonlijk word hoef ik geen hulp meer.
Ik ga de note 2 eerst afwachten en zal dan eens goed op zoek gaan want hier heb ik zo geen tijd voor.
In de rest van die post die jij quote geef ik je praktisch de oplossing op een bordje, ik raakte gewoon even gefrustreerd omdat er weer een eis veranderde.

Als je kijkt ben ik een van de weinige die jou probeert te helpen en daar steek ik meer tijd in dan dat jij zelf hebt gedaan. Als jij op wat (terechte) kritische kanttekeningen zo reageert, komt dat over als "stank voor dank".

Verwijderd

Topicstarter
janvanduschoten schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:08:
Als je nu eerst eens Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum doorleest, dan zie je ook wat er van je wordt verwacht al je hier een topic opent.

[...]

en

[...]
Zal ik doen. Maar kom nu toch telkens uit bij de S3.
Ik hoop dus dat de note 2 eingelijk de s3 is maar dan iets groter, dan hem ik eingelijk presies wat
ik zoek. Ik moet dus nog een dikke maand geduld hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 14:17 ]

• LiquidT_NL
Offtopic, dus weg.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 10-09-2012 14:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nu vind ik de nieuwe iphone 5 ook wel interessant. Alleen word het wel weer inleveren.
Zoals video opname is helaas geen 1080p, de rest lijkt me wel oké. Ik denk dat ik toch nog ff goed rond ga kijken, en hoepelijk komen er meer nieuwere telefoons uit die mij kunnen overtuigen om aan te kopen.

• Arunia
Volgens mij gaat HTC ook weer wat telefoons presenteren binnenkort.
19e dacht ik?

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar dat is een windows phone en dat is niet echt wat ik wil, ook vanwege de grote hoeveelheid minder apps die er voor te krijgen zijn. Ik blijf momenteel nog even bij android.

Nu is het bijna zo ver en heb ik nog niet echt een keuze kunnen maken. Als
ik zeg maar weer voor een S3 ga dan heb ik eingelijk alles wat ik nodig ben, maar is er ondertussen
nu al wat beters te krijgen op android gebied?

Verder wil ik hem dan ook verzekeren tegen kwijt raken, wat mij dus is over komen.
Kan ik heb dan gewoon via kpn verzekeren nu ik de foon niet van kpn koop maar
ergens goedkoper?

• Arunia
Volgens mij (al eerder gezegd) is de One X grafisch net iets sneller dan de S3.
Maar het scherm is ietsjes kleiner dan.

Lijkt me sterk dat KPN hem voor je gaat verzekeren, maar hierover kun je contact opnemen met KPN of even langs de winkel gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Langs de winkel gaan is geen optie want die hebben wij hier niet in de buurt. Ik denk verder dat ik maar een andere telefoon verzekering op ga zoeken, kpn doet er nog al moeilijk over de voorige keer.

http://nl.hardware.info/r...resultaten-gpu-prestaties

Ik heb deze review nog even goed door genomen en heb toch maar weer de S3 besteld.
De S1 is namelijk sneller dan de X1 en de S3 presteerd net zo als de S1, maar de S1 is te klein.
De S3 bied mij net ff wat meer mogelijkheden en is over algemeen het snelste en de grootste.

Ik moet hem ook bestellin want ik ben vanaf morgen toch echt weer een telefoon nodig.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 08:42 ]

• LiquidT_NL
Voor verzekering: bel gewoon je eigen verzekering of ze iets kunnen aanbieden. Vaak zijn ze net zo duur (zoals buiten-de-deur verzekering van sommige maatschappijen), maar hebben ze een veel uitgebreidere dekking.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx LiquidT-NL, ik zal er Maandag even achter aan bellen.

Verwijderd

Topicstarter
En ik heb mijn S3 binnen gekregen, ook gelijk maar een hoesje bij besteld want de voorige had al een klein krasje op het scherm zitten. Ik heb zo wel een goede keuze gemaakt want het is echt een fijn toestel en voor mij persoonlijk niets beters te krijgen.
Pagina: 1