[OSX] Kan 10.7 niet over 10.8 Developer Preview installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een mbp en heb daar een tijdje geleden de dev prev van 10.8 op geinstalleerd.
Nu heb ik hem weer nodig voor school en wil ik hem terug zetten naar 10.7 (Lion).

Het probleem:
Het systeem zegt dat die te nieuw is voor de installatie. ?

Afbeeldingslocatie: http://img822.imageshack.us/img822/5879/schermafbeelding2012091.png

Is er een omweg waar door ik wel weer 10.7 kan installeren?

Alvast bedankt, mvg karl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 17:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

(jarig!)
Welke MacBook Pro heb je? Wanneer dit een MacBook Pro '11 of nieuwer is, kan je gebruik maken van het recoverymenu van de MacBook Pro. Dit recoverymenu start je op door Command-R in te drukken tijdens het booten.

Mocht het een oudere MacBook Pro zijn, dan kan je OS X Recovery Disk Assistant gebruiken om een recovery USB-stick te creëren. Je kan van deze USB-stick booten door alt (Option) ingedrukt te houden tijdens het booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je zult eerst je schijf moeten wissen. Downgraden met behoud van data is niet mogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor jullie reacties!

het is geluk door de schijf te wissen,daarna een backup van me broer er over heen te installeren.
Toen kon ik eindelijk weer een schone installatie van 10.7 er op zetten.

Had reeds 10.8 gekregen dus nu die het weer lekker deed dacht ik installeer ik die wel gewoon.
Toen wou ik hem installeren zegt die dat de 10.7 van mij niet gekocht is in de appstore :?
Maar dat klopt niet, ik heb toen bij me laptop een code gekregen van apple om hem gratis uit de appstore te downloaden en te installeren. (macbook uit nov 2011 zat toen 10.6.8 op en kreeg je die 10.7 er bij gratis)
Maar die wordt dus niet herkend of zo.

iemand opties?

thnx kgw