Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Notificatie gaat niet weg op Tweakblogs.net

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Al enige dagen – bij mij dan… – staat er bovenaan de pagina's op Tweakblogs.net de notificatie dat er ook witgoedproducten vergeleken kunnen worden in de Pricewatch. Die melding wil ik natuurlijk sluiten, dus ik klik op 'Sluiten' in de rechterbovenhoek. Vervolgens gebeurt er niets; de melding gaat dus niet weg en komt ook na een harde refresh gewoon terug.

Mogelijk interessant: mijn browser (Google Chrome 23.0.1255.0 dev) staat geen third party cookies toe, wat er ook voor zorgt dat ik niet kan inloggen op Tweakblogs trouwens (maar dat is een andere bug denk ik).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:34

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat we dergelijke notificaties ook niet moeten laten zien op de tweakblogs, iig niet voor niet-ingelogde gebruikers die itt op tweakers zelf daar geen sessie krijgen (en we dus ook niet kunnen bijhouden als hij gesloten wordt).

wb inloggen op tweakblogs is er een simpele work-around als je geen 3rd-party cookies toestaat: inloggen via http://tweakblogs.net/log...3A%2F%2Ftweakblogs.net%2F :)

het is verder inderdaad een bekend probleem; zie \[tweakblogs/bug] Inloggen en blijven op tweakblogs.net

Intentionally left blank

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik twijfel of ik hier een apart topic voor moet maken, aangezien het wel over óngeveer hetzelfde probleem gaat: ik krijg die verschrikkelijk irritante met achterlijke opt-out-policy (hoppa, mening is weer duidelijk, asjeblieft) notificatie niet 'by default' weg, terwijl ik de settings wél alles op 'uit' heb staan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Vsx5wlrwGkMGB7odGlHBtiCE/full.png
Klikbaar voor groot

Zoals ellipse 1 laat zien """pronkt""" het verwerpelijke stukje spam bovenaan de pagina. Note bene claimen de tellers in ellipsen 2 en 3 dat die notificatie nooit verschenen is. Nou, dat lijkt me toch best sterk eigenlijk!

En zoals in ellips 4 te zien is moet ik die notificatie helemaal niet! Maar tóch staat 'ie d'r.

Ik neem aan dat het een notificatie is, zoals ook bedoeld wordt in deze instellingen, aangezien er note bene een link ín de notificatie zelf staat naar deze instellingen 8)7 Waarom kan ik 'em dan niet wegkrijgen op die manier? :?

Overigens heb ik alláng eens op sluiten gedrukt AFAIK, terwijl ik ingelogd was. En toen de settings dus op 'opbokken, allemaal' gezet. Maar nope, hij was d'r weer...

Ja, ik snap dat ik ook op 'sluiten' kan klikken, maar dat neemt niet weg dat de banner er überhaupt niet meer zou mogen staan.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Voor zover ik weet zijn de instellingen in je profiel alleen van toepassing op persoonlijke 'algemene' notificaties en niet op algemene algemene notificaties (volg je het nog? :P).

Deze aankondiging is meer een 'broadcast' en wordt dus niet naar iedereen persoonlijk gestuurd, en is in ons huidige systeem ook niet vooraf uit te schakelen. Dat er dan wel gelinkt wordt naar je instellingen is dus gewoon fout.

Wat je er verder inhoudelijk van vindt mag je hier voor je houden want daar kunnen wij als devvers toch niets mee ;)

Intentionally left blank

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmm, dat is wel verwarrend ja -O-

offtopic:
Moest ff stoom afblazen :+

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

iig gaat het in Tweakers 7 op de schop en is er dan duidelijk onderscheid tussen systeem-notificaties en 'broadcasts' en persoonlijke notificaties :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En notificaties op tweakblogs doen we niet meer.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.