Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-11 23:46
Beste Tweakers,

Nadat mijn Corsair SP2200 defect is gegaan na 1 week ben ik van plan om andere speakers te kopen. Met de SP2200 had ik een probleem dat als ik de boksen aan deed er een irritante hoge frequentie geluid was die je kon horen. Er zijn 3 speakers die mij zijn opgevallen. pricewatch: Trust GXT 38 , pricewatch: Philips SPA7355 en pricewatch: Logitech X-230 . Als er ervaringen zijn met 1 van deze speakers hoor ik het graag. Ik zal de speakers voornamelijk gebruiken voor gamen en af en toe muziek. Ik zou het beter vinden als ik een goed zuiver bass had.
Zelf had ik de philips in gedachte omdat het nieuw is en een goede bass heeft.
Als er nog andere suggesties zijn hoor ik het graag. Budget is MAX €70,00

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, vragen die elders op GoT besproken worden horen daar gewoon thuis.

Speakers zijn audiodevices, al dan niet met HiFi-pretenties, dus horen ze in Audio & HifI.

Move OH -> AH.

Overigens geldt waar dan ook op GoT dat je ervaringen hoort te zoeken met de search, niet door te gaan vissen met een eigen topic zonder searchgebruik. Maar dat laat ik aan de AH-crew over.

Oslik blyat! Oslik!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:25

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.