Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scheve mousepad

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-11 13:39
Hallo,

Het viel me vorige week opeens op dat de mousepad van mijn vrij nieuwe asus laptop laptop scheef zat, het gaat hier om de Asus A55VD-SX030V.
Het werkt verder nog goed, maar rechts bovenin zie je een heel klein stukje groen & en een stoort aansluitpuntje.
Ik heb er geen problemen mee zolang alles nog goed werkt, of moet ik toch echt even terug naar de winkel?

Alvast bedankt voor het lezen!

// Ik vervoer de laptop dagelijks in een stevige rugzak, de laptop is verder ook nog nooit gevallen/gestoten.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Sjoerd611 schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:55:
Ik heb er geen problemen mee zolang alles nog goed werkt
Alsjeblieft ;)

• Sjoerd611
Hier heb ik natuurlijk niks aan ;)
Het was meer de vraag of ik er snel na moest laten kijken omdat ik er meschien meer mee kapot maak.
En of het iets is wat vaker voor komt..

[ Voor 13% gewijzigd door Sjoerd611 op 09-09-2012 16:17 ]

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik heb het nog nooit gezien, maar als jij al twijfelt of je er wel of niet mee naar de winkel moet, moet je je laptop gewoon terugbrengen. Het is een productiefout en daar heb je gewoon garantie op. Het enige dat heel misschien kapot zou kunnen gaan is je mousepad.

Persoonlijk zou ik een nieuwe willen, ik heb er dan ook voor betaald, dan mag ik ook wel wat kwaliteit ontvangen!

• Sjoerd611
Het probleem is dat ik de laptop iedere dag nodig heb voor mijn opleiding en hem dus niet lang kan missen..
Ik ga nu goed opletten of de pad niet verder verplaatst na het vervoeren!
Iemand hier ervaring met de garantie van asus?
Hoelang duurde het voor de laptop weer klaar was?