Wat vinden jullie nou van het merk "Soyo"?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:35
Ik zelf vind het dikke zooi, want ik had ooit zo'n plank waar een kortsluiting op zat. Gevolg: rode (!) rook.

• JeroenTheStig
plankje was trouwens niet van mij zelf, was bij een computerbedrijf

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Tja, er zijn goeie en slechte planken van Soyo. k Heb zelf met een 5EHM ook niets dan probs gehad.

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Ik heb een 5EHM van Soyo maar ik heb totaal geen probleem lekker bordje en makkelijk te tweaken.

Ridge

www.tradealliance.nl

• Magnat
  • Laatst online: 15-05 16:26
Ik heb ook ooit eens een soyo gehad voor mijn hele oude P75 maar dat plankje trok krom als ie te warm werd. (p75 liep op heeel even @120). voor mij geen soyo meer.

Maggie ( www.magnat.demon.nl )

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:49
Ik heb nog een Soyo Pentium 60/66 mobo gehad met een SiS chipset erop, veel trager dan de 430LX chipset van Intel!
Maar of dat écht aan Soyo lag...... Hij draaide wel altijd en het intel bord (een écht Plato, yeah) hing toen al aan de muur nadat hij een half jaar in Amerika was geweest. Toen ik hem terug kreeg zeiden ze doodleuk dat de garantie verlopen was. Toen wel ja, maar toen ik hem opstuurde nog niet!

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

prima plankjes heb zelf een 6ba gehad en nu een 6ba+3 super stabiel met een 366@550 en ik draai 24/7 dus wat dat aangaat komt het bij mij wel aan zijn uurtjes

ps gamen en applicaties en videodecoding voor onder andere videocrypt dus dat trekt echt 100% aan het bord nooit problemen

kennis van mij een keer zijn bios verneukt
geen probleem werd direkt kosteloos vervangen

Verwijderd

Ik heb hier nog een 486 staan met een SOYO
plank erin, zo krom als een achtbaan...

Verwijderd

YOKO ??? Haal je dat niet bij de Kijkshop ;)

• JeroenTheStig
:)

Verwijderd

Ik vind die Soyo planken gewoon kut, heb er ooit een gehad en alleen maar problemen mee gehad. geef mij maar abit of asus, die zijn in ieder geval betrouwbaar

Verwijderd

Gebruiken ze ook niet die soyo bonen als alternatief in producten voor allerlei aandoeningen... ;)

Verwijderd

Hmmm een computer-vriend-verkoper zei ooit es tegen mij: SOYO => Say NO...
Of-te-wel.. gewoon BaGGeR...
Gewoon, asus, abit, [ of epox :> ]

FlameHeaD
Pagina: 1