1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
geen oplossing wel een tip, download de iphoneclub.nl app daarin word op zondag een opsomming gemaakt van de gratis apps die er dan te downloaden zijn, gisteravond was daartussen smart office 2 die nu weer 8 euro kost, daar kan je het zeker mee, net even gekeken maar staat nu weer op 8 euro.Galois schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:16:
Ik krijg regelmatig voor mijn werk Word documenten met een wachtwoord (wachtwoord ingesteld in Word zelf).
Soms lig ik lekker op de bank en zou ik zo'n document willen openen op m'n iPad. Helaas kan dat niet. Op de iPad is het niet mogelijk om een document met een Word wachtwoord te openen.
Nu zijn er in de Appstore voldoende programma's die dat wel kunnen. Maar deze programma's hebben veel meer functionaliteiten dan ik nodig heb. Ik wil 'm namelijk alleen openen, hoef niets te bewerken, op te slaan, samen te voegen, enz. Alleen lezen.
Programma's met vele mogelijkheden (die ik dus niet nodig heb) kosten het één en ander (en terecht).
Kent iemand een gratis programma die Word documenten kan openen om alleen te lezen?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Het topic is al wat ouder maar desalniettemin is het toch nuttig om te weten date Apple dit naar eigen zeggen heeft opgelost in iOS 6. Om dit probleem op te lossen dien je dus je iPad te voorzien van iOS.
Microsoft's eigen Office Web Apps?Galois schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:16:
Kent iemand een gratis programma die Word documenten kan openen om alleen te lezen?
[Voor 53% gewijzigd door Dreamvoid op 24-09-2012 12:40]