Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Webhosting gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 900 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om 3 verschillende sites gehost te hebben. Liefst verschillende hosting of host plans.

Site 1: (Normale site. Meeste word gedaan via MySQL.)
Disk Space: 5 GB lijkt me meer dan genoeg.
Data Transfer: Unmetered (Ik verwacht veel traffic)
Subdomain: Heb genoeg aan 10 maar unlimited is beter.
Email: Ja.
MySQL: Ja.
Remote MySQL: MUST

Site 2: (Short link hosting via subdomain)
Disk Space: 5 GB lijkt me meer dan genoeg.
Data Transfer: Unmetered (Verwacht ook veel traffic)
Subdomain: Unlimited is een must.
Cron: Ja.

Site 3: (Forum)
Disk Space: 5 GB
Data Transfer: 100GB is meer dan genoeg. (Redelijk verwacht traffic)
Subdomain: Heb genoeg aan 10 maar unlimited is beter.

Verwijderd

Wat heb je zelf al uitgezocht qua providers?

Verwijderd

Tja. Wil je nu een voorstel ontvangen ? :>

Goedkoop in hosting is duurkoop. Dat kan ik je wel meegeven. Kies voor een provider met goede en betrouwbare ranking, bijv ISP top 25.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 03:00:
Wat heb je zelf al uitgezocht qua providers?
Ik heb 2 hosters gevonden.

Godaddy: Deluxe plan
http://www.godaddy.com/hosting/web-hosting.aspx?ci=72787

Namecheap: Value plan
http://www.namecheap.com/web-hosting/web-hosting.aspx

Prijs bij namecheap is idd goedkoper maar ik vraag me af hoe betrouwbaar.
Wie hebt ervaring met namecheap hosting of godaddy hosting?

Alvast bedankt!

@Jism
Das waar. Het is alleen hard om voor een nieuw bedrijf te starten in deze economy. Ik heb liever goedkoop dan overpriced daarom. Zal eens kijken naar die top 25. Bedankt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 18:37 ]

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:01

krvabo

MATERIALISE!

Nou weet ik niet hoe GoDaddy en Namecheap het doen, maar Servage (duits, internationaal) heeft een limiet op 75k 'hits' per dag. Alles is onbeperkt, maar als er maar 75.000 files per dag opgevraagd mogen worden (elk plaatje is een hit!), dan ben je alsnog snel klaar.

Weet je zeker dat je meteen vanuit het begin zoveel nodig hebt? Tenzij je meteen duizenden euro's per dag aan marketing gaat besteden kun je een heel eindje vooruit op een goede shared hosting met niet teveel overselling.

50.000 - 100.000 pageviews per dag is op een goede shared hosting prima te doen zonder enige vertraging.

Overigens is een open Mysql _zeer_ ongebruikelijk. Je kunt er vast wel een hoster voor vinden, maar standaard is het allerminst. Als je dat echt wil dan kom je waarschijnlijk al snel uit op een VPS / dedicated / colocated oplossing waarbij je zelf de hele server onderhoudt en beheert. Dit kost je 15 tot 150 euro per maand, afhankelijk van welke oplossing je kiest.

[ Voor 23% gewijzigd door krvabo op 09-09-2012 18:48 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

Topicstarter
krvabo schreef op zondag 09 september 2012 @ 18:45:
Nou weet ik niet hoe GoDaddy en Namecheap het doen, maar Servage (duits, internationaal) heeft een limiet op 75k 'hits' per dag. Alles is onbeperkt, maar als er maar 75.000 files per dag opgevraagd mogen worden (elk plaatje is een hit!), dan ben je alsnog snel klaar.

Weet je zeker dat je meteen vanuit het begin zoveel nodig hebt? Tenzij je meteen duizenden euro's per dag aan marketing gaat besteden kun je een heel eindje vooruit op een goede shared hosting met niet teveel overselling.

50.000 - 100.000 pageviews per dag is op een goede shared hosting prima te doen zonder enige vertraging.

Overigens is een open Mysql _zeer_ ongebruikelijk. Je kunt er vast wel een hoster voor vinden, maar standaard is het allerminst. Als je dat echt wil dan kom je waarschijnlijk al snel uit op een VPS / dedicated / colocated oplossing waarbij je zelf de hele server onderhoudt en beheert. Dit kost je 15 tot 150 euro per maand, afhankelijk van welke oplossing je kiest.
Ja ik heb ook shared hosting gekozen. En serverage lijkt me inderdaad geen keuze dan. Ik zal denk ik het meeste van de site met images en links doen. Denk dat ik maar godaddy of namecheap gaan nemen aangezien die bij mij het meest bekend zijn maar ik vraag me af of hun de klanten hun ervaring wel goed is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 03:49 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Dit wordt weer een opsom topic met ieders eigen voorkeur en grappen + grollen (ervaringen). Lijkt me niet handig op GoT dit nog een keer te doen voor hosting. Informatie is overal beschikbaar en vraag is niet specifiek genoeg.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.