Hoe mijn films sorteren op IMDB rating?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08 15:24
Ik heb een schijf, 500gb, vol met verschillende formaten videos(containers). .mp4 .mkv .avi enzo.
De meeste staan ieder apart in een map maar ik heb er ook een stuk of 10 die staan er los bij niet in een map.

De naam van de video staat in de bestandsnaam en de directorynaam. Nu wil ik graag een movie organizer gaan gebruiken om automatisch voor mijn videos aan de hand van de bestandsnaam en/of directorynaam de informatie via IMDB er bij te laten zoeken. plaatjes, ratings, storyline, etc...
Ik wil graag de informatie van IMDB hebben omdat ik in mijn movie organizer de videos wil kunnen sorteren op de ratings van IMDB.

Hoe kan ik dit het beste doen, kan ik dit doen? Ik draai windows 7.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
xbmc zou dit normaal wel moeten kunnen (denk ik).
Wel gebruikt die geen IMDB zover ik weet, maar er zijn hier wel een paar XBMC kenners die je wat meer informatie hierover kunnen geven waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ik heb XBMC versie 10 al ooit gebruikt maar zag toen geen optie om automatisch info van internet bij de video te downloaden. Misschien dat ik er overheen had gekeken?
Maar ik ben nu XBMC 11 aan het installeren en ga alvast eens wat proberen te knutselen(lees: klungelen) daar mee.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:47
Probeer Data crow eens, kan net zijn wat je zoekt.
http://www.datacrow.net/

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Je moet bij het toevoegen van een directory aan je `Video's` een scraper seleceren. Standaard wordt er geen geselecteerd en je kan kiezen uit: Music scraper, serie scraper or Movie scraper (als ik me het juist herinner).

Dan zal hij heel die map, en alle submappen gaan onderzoeken en de bijhorende informatie downloaden (dit kan wel eventjes duren).
Deze youtube video laat je zien hoe je het moet doen (ale is nu niet zo moeilijk ze :p): YouTube: XBMC Eden - How to setup Media

[ Voor 22% gewijzigd door Nactive op 09-09-2012 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Bedankt allemaal. Ik beb met xbmc gevonden wat ik zocht. Hierin kan ik op op IMDB rating sorteren.
Alleen heb ik nog wel mijn twijfels over de scraper functie. bijvoorbeeld voor het bestand "Starship Troopers Invasion" denkt xbmc(of IMDB) dat het "Glee" is en haalt hiervoor de informatie er bij 8)7
Maar de meeste videos zijn wel goed gedaan :D

- Mijn PC -

Pagina: 1