Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Razer Lycosa

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

• DemptD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-11 20:44
Hey medetweakers,
Ik heb een probleem met mijn Razer Lycosa toetsenbord, hij scheet er ineens mee uit een als ik usb voor de port in me pc doe dan gebeurt er niks en als ik de usb voor het toetsenbord zelf erin doe dan stopt me muis ermee. Ik hoop dat dit probleem nog op te lossen is!
Mvg DemptD

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ten eerste, iets scheet/schijt er ineens mee uit, maar stopt met werken of gaat kapot.
Ten tweede, ik snap niets van je eerste zin, maar ik denk dat als je je toetsenbord in steekt, je muis ermee stopt.
Als ik het probleem juist heb omschreven: garantie/nieuw toetsenbord, of je moet willen meten of er misschien sluiting zit in je kabel. Als er geen kortsluiting in je kabel zit is je usb-controller kapot.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een topic per vraag is meer dan voldoende. Als je meerdere topics over hetzelfde opent (crossposten) worden ze per definitie gesloten.

Los daarvan, dit topic voldoet niet aan de eisen die we op GoT stellen aan eigen inzet, zie ook m'n sluitmessage in je andere topic:
Razer Lycosa

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.