Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Dat las ik op Twitter ook al half, maar waarom werkt alles via WiFi dan probleemloos? Probleem lijkt eerder bij T-Mobile te liggen...
The devil is in the details.
Waarom ik daarover begin? Omdat dat een tijdje terug misschien actief in het nieuws was, en het een serieuze optie van de providers was om het te gaan blokkeren..Hahn schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:07:
Lijkt me dat het een probleempje bij T-Mobile is inderdaad. Waarom je het dan nodig vindt om gelijk aan blokkades te denken (en dan ook 'dit is toch bij wet verboden?' te vragen...)...
Sorry danHahn schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:14:
En toen bleek ook dat dat niet mocht, als dat onlangs zou zijn veranderd had je er vast wel wat van gehoordVond het een beetje paranoia klinken dat je na een paar uur al "zou het geblokkeerd zijn? DAT MAG TOCH NIET?" dacht.
Tmobile doet alleen de apps ala Viber en skype blokkeren, tekst verkeer doen ze helemaal niet blokkeren. Nog nooit gedaan. Maar Whatsapp loopt de hele dag al slecht.DennusB schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:12:
[...]
Waarom ik daarover begin? Omdat dat een tijdje terug misschien actief in het nieuws was, en het een serieuze optie van de providers was om het te gaan blokkeren..
Viber & Skype wel blokkeren? Sinds wanneer mag dat wel dan ?alwaysleft schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:31:
[...]
Tmobile doet alleen de apps ala Viber en skype blokkeren, tekst verkeer doen ze helemaal niet blokkeren. Nog nooit gedaan. Maar Whatsapp loopt de hele dag al slecht.
moet je maar eens met viber proberen met 3g te bellen, dat gaat niet goed kan ik je zeggenDennusB schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:31:
[...]
Viber & Skype wel blokkeren? Sinds wanneer mag dat wel dan ?
Dan ligt dat denk ik aan jou want bij mijn t-mobile account werken Viber en Skype prima via 3galwaysleft schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:32:
[...]
moet je maar eens met viber proberen met 3g te bellen, dat gaat niet goed kan ik je zeggen
Dan ben ik in de war met vodafone, die blokkeren dat nog steedsMegamind schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:36:
[...]
Dan ligt dat denk ik aan jou want bij mijn t-mobile account werken Viber en Skype prima via 3gBellen, en videobellen (zover dat mogelijk is met het traagste netwerk ooit).
Lijkt me sterk. De wet netneutraliteit is toch allang actief?alwaysleft schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 16:38:
[...]
Dan ben ik in de war met vodafone, die blokkeren dat nog steeds
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
https://twitter.com/tmobi...status/244448743452188672
Ben benieuwd wanneer het is opgelost... Vind het nogal een gekke storing, dat netwerkverkeer van 1 specifieke app niet meer werkt. Of zou het gewoon een truc zijn om SMS verkeer weer even te boosten?
[ Voor 32% gewijzigd door DennusB op 08-09-2012 17:23 ]
DennusB schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:22:
T-Mobile heeft net getweet dat het een storing bij hun is :
Ben benieuwd wanneer het is opgelost... Vind het nogal een gekke storing, dat netwerkverkeer van 1 specifieke app niet meer werkt. Of zou het gewoon een truc zijn om SMS verkeer weer even te boosten?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja want SMS verkeer gaat nu ineens een stuk harder!!DennusB schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:22:
wauw, dit mag niet kunnenDennusB schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:22:
Ligt het dan wel echt bij t-mobile?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Als je internet van T-Mobile hebt misschien wel jaAtlas schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:48:
Als ik alleen wifi aanzet en 3G enzo uit dan werkt het nog steeds niet....
Ligt het dan wel echt bij t-mobile?
Idd, is gewoon whatsapp probleem lijkt meFrozenToast schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:51:
Heb hier wel last van, ik heb wel gewoon signaal maar soms lijkt de whatsapp 'verbinding' wel weg te vallen. Toch doet hij het inderdaad bij Wi-Fi niet beter o.i.d.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Loljanvanduschoten schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:29:
[modbreak]Zo, de aluhoedjes mogen weer af, het lijkt op een storing dus een tijdelijk probleem (tenzij ik werk voor een geheime dienst en nu druk bezig ben met een cover up & damage control, maar laten we daar maar niet van uit gaan)[/]
Heb ook hele dag kunnen whatsappen zonder problemen. Dus gevalletje pech/geluk hebben?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️