Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vsphere update manager client laad niet esxi 4.1

Pagina: 1
Acties:

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
dag mede tweakers,

ik heb de esxi omgeving geupgrade van 4.1 naar 4.1 u3. alles is goed gegaan inclusief update manager de client enzo. nu geeft hij in de esx client aan bij plugins dat ik de nieuwe update manager kan downloaden en installeren dat dus gedaan maar vervolgens gebeurd erna de installatie niks meer. ik krijg de plugin dus niet enabled of geladen. heb het al op meerdere machines geprobeerd maar heb geen ideeen meer. weet iemand iets om dit op te lossen?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Begin eens met het posten van de exacte foutmelding en relevante logging.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Draait de vsphere update manager service wel? Wat is er in het eventlog te zien? Je geeft erg weinig informatie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
heb vum geherinstalleerd met een ander account de plugin laad nu weer. alleen kan de hosten niet scannen krijg de melding: could not scan for patches update manager.

het issue is opgelost heb een nieuwe install gedaan van update manager en een nieuwe database ervoor gemaakt en gebruikt. alles werkt als een trein nu.

[ Voor 32% gewijzigd door jorisw86 op 10-09-2012 12:02 ]