- Graag slotje, zie laatste reactie voor meer informatie-
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 08:15 . Reden: Slotje ]
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 08:15 . Reden: Slotje ]
[ Voor 102% gewijzigd door White_Collar op 08-09-2012 19:19 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Nee, hangt nog steeds in de NMA procedure. Is inmiddels een vergunningsplichtige aanvraag geworden.Jimster schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:10:
Leuk, een eigen Concepts topic. Ik ben zelf al iets meer dan een jaar een tevreden Concepts glasvezel gebruiker. Bijna geen downtime gehad.
Is de overname van Concepts door KPN trouwens doorgegaan?
Over die orginele teksten had ik natuurlijk per email contact gehad met 1 van de topicstarters van het Tweak topic, waarna het is omgezet naar een Concepts topic. Dat is dus natuurlijk dus overlegd. De stukken die er nog van dat topic zijn overgebleven zijn meer dan extreem minimaal, praktisch alle teksten, inclusief hun inhoud, zijn verwijderd. Hoogstens een paar enkele teksten die in het 'algemeen' gaan over glasvezel zijn hetzelfde gebleven, maar dat vind ik persoonlijk normaal omdat Tweak Blauw & Concepts dezelfde netwerken gebruiken.White_Collar schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:10:
Met alle respect, je hebt uit mijn topic start teksten gehaald zonder toestemming te vragen of ook maar ergens neer te zetten dat het daarvan vandaan komt. Daarnaast gok ik dat de topic start collega's van tweak hier ook niet heel erg blij mee zijn met het feit dat jij allemaal teksten eruit kopieert.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 08:14 ]
Huh wie nog meer dan?Maar aangezien, het topic bij velen niet in goede toonaarde viel, ik op deze manier ook verder geen zin heb om de TS 'bij' te gaan houden, heb ik de TS in zijn geheel weg gehaald en verzoek ik bij deze een modje om dit topic te sluiten, zodat er verder kan worden gegaan in het oude topic, wat reeds aanwezig was.
[ Voor 38% gewijzigd door White_Collar op 09-09-2012 11:20 ]
[ Voor 85% gewijzigd door White_Collar op 10-09-2012 00:34 ]
[ Voor 243% gewijzigd door White_Collar op 10-09-2012 01:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq