Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Concepts ICT Glasvezel ervaringen - Deel 1

Pagina: 1
Acties:
  • 921 views

Verwijderd

Topicstarter
- Graag slotje, zie laatste reactie voor meer informatie-

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 08:15 . Reden: Slotje ]

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:47
Nice!

http://specs.tweak.to/18230

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:23
Met alle respect, je hebt uit mijn topic start teksten gehaald zonder toestemming te vragen of ook maar ergens neer te zetten dat het daarvan vandaan komt. Daarnaast gok ik dat de topic start collega's van tweak hier ook niet heel erg blij mee zijn met het feit dat jij allemaal teksten eruit kopieert.

[ Voor 102% gewijzigd door White_Collar op 08-09-2012 19:19 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:17
Leuk, een eigen Concepts topic. Ik ben zelf al iets meer dan een jaar een tevreden Concepts glasvezel gebruiker. Bijna geen downtime gehad.

Is de overname van Concepts door KPN trouwens doorgegaan?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:04
@White Collar: Niet netjes om zomaar te kopieren, maar ik baal wel dat hij dat wel kan en dat het mij niet lukt bij die Tele2 startpost :-(

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• Barre73
Daar heeft 'ie dan nog wel naar verwezen..

• Barre73
Jimster schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:10:
Leuk, een eigen Concepts topic. Ik ben zelf al iets meer dan een jaar een tevreden Concepts glasvezel gebruiker. Bijna geen downtime gehad.

Is de overname van Concepts door KPN trouwens doorgegaan?
Nee, hangt nog steeds in de NMA procedure. Is inmiddels een vergunningsplichtige aanvraag geworden.

Verwijderd

Topicstarter
White_Collar schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:10:
Met alle respect, je hebt uit mijn topic start teksten gehaald zonder toestemming te vragen of ook maar ergens neer te zetten dat het daarvan vandaan komt. Daarnaast gok ik dat de topic start collega's van tweak hier ook niet heel erg blij mee zijn met het feit dat jij allemaal teksten eruit kopieert.
Over die orginele teksten had ik natuurlijk per email contact gehad met 1 van de topicstarters van het Tweak topic, waarna het is omgezet naar een Concepts topic. Dat is dus natuurlijk dus overlegd. De stukken die er nog van dat topic zijn overgebleven zijn meer dan extreem minimaal, praktisch alle teksten, inclusief hun inhoud, zijn verwijderd. Hoogstens een paar enkele teksten die in het 'algemeen' gaan over glasvezel zijn hetzelfde gebleven, maar dat vind ik persoonlijk normaal omdat Tweak Blauw & Concepts dezelfde netwerken gebruiken.

Dus ik vind het niet netjes van je, dat je op de voorhand aangeeft dat 'collega's' van Tweak hier niet blij mee zijn, want dit is niet een TS die is opgezet door hun zelf, maar door forumleden.

Aan DM's begin ik verder niet @WhiteCollar, dus die kan je me rustig sturen maar worden genegeerd. Als je wat te zeggen hebt, kan dat ook hier aangezien het geen 'gevoelige' informatie is. Ik heb nagekeken wat van jou zou zijn. Dit was een minimaal stukje over enkel analoge televisie. Ik vind het jammer dat je over die paar zinnetjes zo'n drama maakt. Ik had het netter van je als je had aangegeven, 'ik zie in de TS een stuk over analoge televisie, wat uit een TS van mij komt, wil je dat er uit halen?'. Dat vind ik persoonlijk een meer gepaste reactie. Als dit nou ging om een heel topic... Dit ging hoogstens om 10 zinnetjes... Persoonlijk vind ik dat een overdreven reactie van je.

Maar aangezien, het topic bij velen niet in goede toonaarde viel, ik op deze manier ook verder geen zin heb om de TS 'bij' te gaan houden, heb ik de TS in zijn geheel weg gehaald en verzoek ik bij deze een modje om dit topic te sluiten, zodat er verder kan worden gegaan in het oude topic, wat reeds aanwezig was.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 08:14 ]

• White_Collar
Of het maar 10 zinnetjes is, maakt niet uit. Het is gewoon niet netjes om zaken te kopiëren zonder toestemming te vragen of even een seintje te geven. Ik ga ook niet zomaar zaken door kopiëren van anderen.

Daarnaast zul je toch even op moeten letten met verwijten naar andere, deze zin: "Daarnaast gok ik dat de topic start collega's van tweak hier ook niet heel erg blij mee zijn met het feit dat jij allemaal teksten eruit kopieert."

heb je totaal verkeerd opgevat. Daarom heb ik de belangrijkste zaken nog maar even dik gedrukt gezet.
"Daarnaast gok ik dat de topic start collega's van tweak hier ook niet heel erg blij mee zijn met het feit dat jij allemaal teksten eruit kopieert."
Ik gok, dus ik doe geen aannamen, daarnaast zijn "topic start collega's" mensen die start post onderhouden en doel ik niet op de mensen van tweak zelf.

Dat je het hele topic opeens zo snel verwijdert geeft bij mij al de bevestiging dat je verhaal niet helemaal klopt.
Daarnaast, hoe kan je e-mail contact hebben met deze mensen als je sinds eergisteren geregistreerd bent?

Maar goed, dit soort gesprekken is eigenlijk voor dm verkeer bedoeld. Dus hierbij nogmaals de poging: ik zou graag hierover willen discussiëren via de dm :)
Maar aangezien, het topic bij velen niet in goede toonaarde viel, ik op deze manier ook verder geen zin heb om de TS 'bij' te gaan houden, heb ik de TS in zijn geheel weg gehaald en verzoek ik bij deze een modje om dit topic te sluiten, zodat er verder kan worden gegaan in het oude topic, wat reeds aanwezig was.
Huh wie nog meer dan? :/ In dit topic ben ik de enige die kritiek levert namelijk ;) . Of heb je meer dm's ontvangen met vragen over je topic die je inmiddels toepasselijk hebt uitgezet 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door White_Collar op 09-09-2012 11:20 ]

• webcamjan
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-11 18:57
@White_Collar.

Je hebt/gebruikt denk ik ook Apple pc's of niet.? Gezien het drama wat je wel degenlijk maakt over dit gebeuren. Beetje Apple methode is dat overal over zeiken om maar je recht te kunnen halen ipv creatief en open zijn, samen bereik je meer maar dat ik gedrag willen mensen niet kwijt.

En daarbij waar komen die teksten in dat betreffende forum topic dan weg, die teksten zijn zo uiniverseel die kom je overal tegen, en als goede collega's kan je zeker dit van elkaar hebben.
Er was nog geen topic specifiek richting concepts glasvezel en had een leuke kunnen worden maar is nu stuk omdat er iemand op zijn denkbeeldige strepen staat.

Oja en was het niet zo dat er ergens in de forum regels staat dat je afstand doet van je teksten ect ect..

Ik verwacht nu wel dat je de TS gaan aanklagen hierom en ten minste 100.000 euro schade vergoeding gaat eisen hierom.. Net zoals apple alles en iedereen maar aanklaagt om niks.. maar gut gut samen denken en samen werken is zo moeilijk voor sommigen...

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
@ White_Collar/ Rekenblok:
Gefeliciteerd! Je hebt een topic de nek omgedraaid. Ik hoop dat je blij bent. Sinds je bij XMS buiten de deur bent gezet ben je de kampioen in zure reacties.

In andere topics vraag je erom om jouw lay-out over te nemen, maar nu draai je een topic de nek om. Ik hoop dat je blij bent.

• White_Collar
Ach natuurlijk was het mijn bedoeling om het topic de nek om te draaien! 8)7 [/sarcasme]
Ik zie niet in wat XMS hier mee te maken heeft maar dat even terzijde.

Blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld om elkaar's topic starts gewoon te kopiëren zonder even een seintje te geven.

Daarnaast geef ik in mijn bericht aan dat ik graag zou willen discussiëren in een dm, ik geef hem een mogelijkheid om er samen uit te komen. Lezen jullie daar overheen?

[ Voor 85% gewijzigd door White_Collar op 10-09-2012 00:34 ]

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
De rest ga je niet op in? Je vraagt echt mensen om dingen van je over te nemen en nu neemt iemand iets van je over... en dan had hij het moeten vragen?

Jij hebt een open aanbieding gedaan op een open forum en je draait het door je negatieve gedrag de nek om. Je gaat er zelfs actief op (tegen)in.

Ik vind dit echt schandalig en jij gaat weer echt even de nobele gast uithangen. Backstabber, dat is wat jij bent (geworden.

• White_Collar
edit

[ Voor 243% gewijzigd door White_Collar op 10-09-2012 01:42 ]

• Barre73
@Moderator: Kan iemand dit topic sluiten zoals de OP al aangaf? Wordt een beetje een rant-partij zo...

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Alstu.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.