Feedback Antec-Tweakers.net : "Full force" - Power PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
Al met al vind ik deze build log toch echt zwaar tegen vallen. Voelt beetje als een rush job. Ik had toch echt wat meer inzet verwacht voor een prijs van 2000+ euro.

- Slechte foto kwaliteit (iphone |:() en niet aan te clicken om ze wat groter te krijgen.
- Weinig tot geen discussie met mede tweakers
- Posts altijd zeer laat
- Een hele week geen contact en dan de build op de laatste paar dagen ff snel gedaan
- Echt te simpele product beschrijvingen. Gewoon standaard verhaaltjes dat iedereen wel weet. Verwacht toch meer wat review kwaliteit van de producten
- Zeer knullige oplossingen met zwarte stiften en plakband
- Je stealth je dvd/blu-ray drive en maakt wel wat foto's, maar voor andere tweakers die hetzelfde willen doen is het totaal niet duidelijk hoe dit gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinkeLouie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-09-2023
Rutger Mulder schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:58:
Al met al vind ik deze build log toch echt zwaar tegen vallen. Voelt beetje als een rush job. Ik had toch echt wat meer inzet verwacht voor een prijs van 2000+ euro.

- Slechte foto kwaliteit (iphone |:() en niet aan te clicken om ze wat groter te krijgen.
- Posts altijd zeer laat
- Een hele week geen contact en dan de build op de laatste paar dagen ff snel gedaan
- Echt te simpele product beschrijvingen. Gewoon standaard verhaaltjes dat iedereen wel weet. Verwacht toch meer wat review kwaliteit van de producten
- Je stealth je dvd/blu-ray drive en maakt wel wat foto's, maar voor andere tweakers die hetzelfde willen doen is het totaal niet duidelijk hoe dit gedaan is.
helemaal mee eens! erg zonde. kijk naar de silent build, dat is een mooi verslag, met een prachtig resultaat!
verder wel tof van Antec dat ze dit mogelijk hebben gemaakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 10:29

- Posts altijd zeer laat
Allereerst, jammer dat je het zo hebt ervaren. Ik heb mijn best gedaan en doe nog steeds mijn best om er het beste van te maken.
-Ik kan er mee inkomen dat de foto's niet van de beste kwaliteit zijn en voor de laatste foto's probeer ik dus ook een spiegelreflex camera te regelen. Deze foto's zullen dan ook klikbaar zijn.
- Heb ik wel zo veel mogelijk gedaan, maar ik had graag meer discussie gevoerd.
- Klopt, maar dit is op zich toch geen negatief punt? Ik heb er gewoon lang aan gewerkt.
-Oké, dit is een punt waar je gewoon gelijk in hebt, eigenlijk vind ik de post die ik heb geplaatst best uitgebreid.
-Hoezo knullig? Ik vind deze oplossingen eerlijk gezegd niet knullig en mooier als de gekleurde kabels. Dat het geen sleven is ben ik met je eens. Verder vraag ik mij af waar je plakband ziet. Dat heb ik helemaal niet gebruikt. Alleen klittenband.
-Ik heb dit aan andere mensen laten lezen omdat dit iets was waar ik bang voor was. Deze mensen konden het allemaal goed volgen. Zeg anders waar je meer informatie over wilt hebben dan kan ik er ook nog wat mee doen.

Ik hoop dat ik niet te negatief reageer ik probeer alleen mijn mening hierop te zeggen. Ik ben in ieder geval blij dat je laat weten wat je er over denkt!

[ Voor 6% gewijzigd door davevogel0 op 04-09-2012 23:41 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024
Je zou een uitgebreide video overview kunnen maken als die af is. Waar je alles showt en bespreekt :)

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
Kijk dat vind ik nou een goede tip! Ik ga proberen dat te doen maar mijn keel helpt daar momenteel niet echt aan mee. Verder moet ik dan ook iets anders als een iPhone proberen te regelen. Want de foto's zijn de niet geweldig maar filmen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Zelf film ik mijn youtube filmpjes met mijn sony cybershot hx100 :) En ff goed uitlichten de computer.

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 14:53
Filmen met de iPhone kan toch in Full HD? Of heb je een iPhone 3gs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Daimen der zit echt wel verschil in full hd met een telefoon of een goede fotocamera. Zelf film ik met 1080p@50fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
Yep, daarom zoek ik ook naar een andere camera als mijn iPhone. Het is trouwens een iPhone 4S, wat goed genoeg is voor wat simpele plaatjes maar dit is eigenlijk toch wat hoog te grepen. Hoop een camera geregeld te hebben.

Wat betreft het overclocken. Ik had gehoopt vanavond een post te posten maar dat ging niet echt doordat het moederbord even niet mee wilde werken. Bleek dat een nieuwe bios toch wel handig is en bios en eufi toch nog iets anders is. Wat ik wel een mooie optie is de mogelijkheid om screenshots te maken in de bios/eufi. Waar ik ook dankbaar gebruik van ga maken :D

Ga er van uit dat begin van morgen avond de post er zal zijn!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

- Posts altijd zeer laat
Ik ben het er grotendeels mee eens, maar opzich was dit (met alle respect) te verwachten.
Tweakers / Antec heeft hier ook een steentje aan bij gedragen.

Via profiel kun je precies het actieve gedeelte van een gebruiker zien op tweakers icm "Karma".
Als een gebruiker afgelopen jaren aardig "passief" aanwezig is, kun je er niet van uitgaan dat deze opeens omschakelt naar zeer actief..
Natuurlijk mag je hier niet blind vanuit gaan, maar je hebt wel een indicatie.

Zelf zou ik het ook anders aangepakt hebben en zou desnoods een beter fototoestel gekocht hebben.
100,- investeren op een prijs van 2000,- is natuurlijk niets.
Maar het gaat er niet over wat ik er van denk :) maar tweakers & Antec die hebben de prijzen weggegeven.

Het komt nu inderdaad er vlug / rush-achting over, met je eigen toezegging van 2 post op een dag.
Post liever 1 goede duidelijk update als 2 afgeraffelde. Kwaliteit boven Kwantiteit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond_DogG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 23:24
misschien dat Antec deze persoon met weinig mod bouw ervaring heeft gekozen .
om mensen te laten zien dat je ook zonder ervaring nog steeds een pc van 2000+ kunt bouwen , zonder gelijk veel ervaring te moeten hebben ,
dat geeft mensen die nog nooit gebouwd hebben en het niet aandurven misschien wat meer vertrouwen ,

natuurlijk kan je elke pc bouw naar hogere levels tillen maar ik verbouw mijn pc ook nooit als ik er 1 bouw ,
om dat standaard alles mooi past ( niet altijd mooi er uit ziet )

( gewoon mijn mening )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Het is gewoon een nette pc geworden! Antec vroeg om bouwers die een nette oprgeruimde pc wilde bouwen van de onderdelen en daar voldoet die helemaal aan!

Beetje lullig om hem in zijn eigen topic aan te vallen en af te kraken! Der is ook een topic over deze wedstrijd in lieve adjes dat lijkt me betere plek als je perse je mening moet geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Ik vind ook dat Dave goed werk heeft geleverd!
Echter mis ik de benchmarks, deze zouden volgens Dave later komen omdat hij zijn monitor nog niet ontvangen heeft.. Best wel slecht dat hij die nu nog niet binnen heeft gekregen van Samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Jep ik had ook wel verwacht dat alles in 1x met koerier zou worden geleverd :) Maar niet dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Er valt niet veel af te kraken, het kan altijd beter en ik denk dat dave er zelf niet zoveel aan kon doen, want hij had examen en hij heeft een mooie pc in zijn kamer staan. Niet zo lullig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 11:55
Als je deze build en de silent build naast elkaar legt, zie je duidelijk een groot verschil.
In het begin dacht ik bij de silent build 'Oh, geweldig, hij gaat een beetje casemodden enzo. Daar ben ik helemaal niets mee, want dat kan ik niet (en het is ook niet iets dat ik persé wil kunnen).' Desondanks vind ik de silent build veel interessanter en gemotiveerder om te volgen. Met alle respect voor de gelukkige winnaar, en er kunnen uiteraard omstandigheden spelen die wij niet kennen, maar puur op de logs afgaand durf ik wel te stellen dat deze log zwaar tekort schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Als je het casemodden weg laat bied de andere build minder info dan deze build! En het casemodden stond niet in het programma van de build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

ionn schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:06:
ik denk dat dave er zelf niet zoveel aan kon doen, want hij had examen
Dat mag geen smoes zijn :) Dat was namelijk een voorwaarde aan de "competitie" Beschikbaar zijn in de 2 weken voor een build log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

mukkel schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 21:56:
[...]

Dat mag geen smoes zijn :) Dat was namelijk een voorwaarde aan de "competitie" Beschikbaar zijn in de 2 weken voor een build log.
Boeien hij heeft een systeem nu en je had kunnen verwachen dat er iemand zich er niet aan zou houden, dit gebeurt bij elke actie van tweakers afgelopen jaar, mensen kregen gratis dingen van tweakers en moesten een uitgebreide review schrijven 7/10 gebeurde dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Der hebben toch 64 tweakers aandachtig naar alle producten gekeken en vergeleken en plannen gemaakt voor een systeem. En Antec heeft flink aandacht gehad dat is ook belangrijk. En zeker de silent casemod kast gaat gewoon in het rijtje van asphiax. Dus elke keer als iemand opd e wereld zijn mods gaat bekijken komen ze ook zijn Antec casemod tegen. Dus we hoeven geen medelijden te hebben voor Antec :)

Zelf heb ik meegedaan voor de fun. En ik wilde voor de silent build gaan. Maarja toen ging asphiax meedoen en toen had ik al zoiets zal ik mijn build veranderen naar de powerbuild om meer kans te maken. Heb ik niet gedaan ik had zoiets ik zie wel of het lukt. Ik heb wel een LG scanmuis gewonnen dus ik weet dus zeker dat ik gewoon in de top10 ben geeindigt met mijn verhaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

ionn schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:26:
[...]

Boeien hij heeft een systeem nu en je had kunnen verwachen dat er iemand zich er niet aan zou houden, dit gebeurt bij elke actie van tweakers afgelopen jaar, mensen kregen gratis dingen van tweakers en moesten een uitgebreide review schrijven 7/10 gebeurde dit niet
Misschien moet er dan een belletje gaan rammelen en meer op hun strepen gaan staan.
Of het anders aanpakken. Je mag het / de producten houden mits je aan de voorwaarden voldoet / reviews van kwaliteit zijn ect.

Niet dat ik hem het systeem niet gun, maar het is gewoon jammer.
Ze hadden net zo goed een andere tweaker blij kunnen maken die bereid was meer inzet te tonen.
Pagina: 1

Let op:
Afgesplitst van de buildlog.