Gewoon optimaal gebruik maken van wat de half-life engine te bieden heeft 
Je moet het gewoon zien als speciaal getrainde soldaten in CS. (Ik heb er in ieder geval lang op moeten oefenen)
En bij quake2 had je toch ook zo'n strafe jump. So what, zolang ik ze maar zie springen kan ik ze ook af maken
Je moet het gewoon zien als speciaal getrainde soldaten in CS. (Ik heb er in ieder geval lang op moeten oefenen)
En bij quake2 had je toch ook zo'n strafe jump. So what, zolang ik ze maar zie springen kan ik ze ook af maken
moet er weer op oefenen, heb het een tijdje in CS beta 5 en 6 gedaan, en in Quake 1, maar sinds beta 7 eigenlijk niet meer gebruikt, omdat metn nogal snel is met cheater roepen
levert wel voordeel op dat je ergens als eerste bent, maar als je in je eentje bent, dan is dat ook weer een nadeel
levert wel voordeel op dat je ergens als eerste bent, maar als je in je eentje bent, dan is dat ook weer een nadeel
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Boeit me niet zo..
Ik zie het als een skill, dus wie het niet kan moet of beter oefenen, of doet er nix aan..
Het zijn altijd de luitjes die het niet lukt die gaan zeuren dat het niet mag..
Ik zie het als een skill, dus wie het niet kan moet of beter oefenen, of doet er nix aan..
Het zijn altijd de luitjes die het niet lukt die gaan zeuren dat het niet mag..
[topic=151550]Op woensdag 28 maart 2001 14:36 schreef jordyb het volgende:
Hoe doe je dat??
Verwijderd
ik kan het nu bijna. de techniek heb ik ... nu alleen de speed nog. gewoon een kwestie van oefenen. en ik leerde het dor gewoon te kutten, als ik naar die bunny hop manual kijk dan is het echt iets heel anders wat ik doe hoor ....... vage shit ....
ik vind dat je niet met die ziekte's moet spotten en ik vind je héél ziek in je rotte kppieOp donderdag 29 maart 2001 10:56 schreef ShaiHulud het volgende:
Ik vind bunny Hoppen l4m3, aangezien het bij CS hoort...en da's een k4nk3r spel.
Bunny hoppen hoort bij de Quake engines, 't is eigenlijk een bug, en Half-Life is afgeleid van de Quake 1 en 2 engines, en heeft daarom dus ook die bug. John Carmack heeft bij Quake 3 ook geprobeerd de bunny hop bug eruit te halen, en dat lukte 'm ook wel, maar dan voelde 't spel weer heel anders aan, en daarom heeft ie 't er toen gewoon in laten zitten.Op donderdag 29 maart 2001 10:56 schreef ShaiHulud het volgende:
Ik vind bunny Hoppen l4m3, aangezien het bij CS hoort...en da's een k4nk3r spel.
Maareh, is dit nou echt zoiets speciaals en/of moeilijks? 't Is gewoon vooruit lopen en steeds sprong+strafe naar links, sprong+strafe naar rechts, sprong+strafe naar links, enz. Ik doe 't constant, zelfs in spellen waar bunnyhoppen niet werkt (UT bijvoorbeeld
heeeeeeyyyyyyy verbeter de wereld en begin bij jezelf... moet je niet op reageren kerel, het word kanker of tyfus zal toch wel altijd als scheld woord worden blijven gebruikt.Op donderdag 29 maart 2001 13:58 schreef Wesley het volgende:
[..]
ik vind dat je niet met die ziekte's moet spotten en ik vind je héél ziek in je rotte kppie
foutOp donderdag 29 maart 2001 14:31 schreef deviln het volgende:
[..]
Bunny hoppen hoort bij de Quake engines, 't is eigenlijk een bug, en Half-Life is afgeleid van de Quake 1 en 2 engines, en heeft daarom dus ook die bug. John Carmack heeft bij Quake 3 ook geprobeerd de bunny hop bug eruit te halen, en dat lukte 'm ook wel, maar dan voelde 't spel weer heel anders aan, en daarom heeft ie 't er toen gewoon in laten zitten.
Maareh, is dit nou echt zoiets speciaals en/of moeilijks? 't Is gewoon vooruit lopen en steeds sprong+strafe naar links, sprong+strafe naar rechts, sprong+strafe naar links, enz. Ik doe 't constant, zelfs in spellen waar bunnyhoppen niet werkt (UT bijvoorbeeld). Op een bepaald moment doe je 't gewoon automatisch.
en op opmerking zoals die shaihulud maakt hier moet je niet letten, ik had em nog niet eens gezien totdat ie gequote werd
Volgens mij zijn er twee manieren.
1:
springen en strafen
zonder Forward toets
zonder echt je muis te draaien (hoewel is wel zo handig als een bepaalde richting op wilt
)
2:
Alleen de forward, springen en dan de muis draaien.
Geleerd van iemand die dat echt heel goed kon/kan (hij speelt niet zoveel meer)
Dat heb ik alleen in Quake2 gebruikt en is beter dan de strafejump .. reden: je springt gewoon verder.
1:
springen en strafen
zonder Forward toets
zonder echt je muis te draaien (hoewel is wel zo handig als een bepaalde richting op wilt
2:
Alleen de forward, springen en dan de muis draaien.
Geleerd van iemand die dat echt heel goed kon/kan (hij speelt niet zoveel meer)
Dat heb ik alleen in Quake2 gebruikt en is beter dan de strafejump .. reden: je springt gewoon verder.
zowieso is dat hele gehop irritant als je erachter loopt en zeker als tegenstander, maar ja ik ken het ook niet zo heel erg goed ...
UT heeft ook een soort bunnyhoppen, maar dan met een dodge (kan je zo'n 115% van de eigenlijke snelheid mee halen)
Flikker even een eind op met jullie achterlijk bunny gehup!!!!
Counter-Strike hoort realistisch te zijn. En denk je dat een Navy Seal in het echt als een geflipte mongool gaat lopen springen, alsof hij godverdomme een dildo met prikkeldraad in zijn poepgat heeft gehad????
Nee!
:r:r:r:r:r:r
(Edit: even het superagressieve toontje een klein beetje aangepast. Een heel klein beetje.)
Counter-Strike hoort realistisch te zijn. En denk je dat een Navy Seal in het echt als een geflipte mongool gaat lopen springen, alsof hij godverdomme een dildo met prikkeldraad in zijn poepgat heeft gehad????
Nee!
:r:r:r:r:r:r
(Edit: even het superagressieve toontje een klein beetje aangepast. Een heel klein beetje.)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Sommige mensen moeten even tot 10 tellen aub
.
Ja sorry hoor, ik vind het gewoon achterlijk. Dat je dat doet in spellen waar je een beetje zinloos rondrent en fragt, ga je gang. Maar niet in CS.
Het is op zich al achterlijk genoeg dat je (doe ik zelf ook) om een hoekje vandaan springt en tegenstanders verrast, maar die bunny hup gaat echt te ver. What's next?
Het is op zich al achterlijk genoeg dat je (doe ik zelf ook) om een hoekje vandaan springt en tegenstanders verrast, maar die bunny hup gaat echt te ver. What's next?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Bunny hoppen is gevaarlijk, vooral als FF aanstaat, het komt wel eens voor dat mensen zich ergeren en je afknallen.>:)>:)>:)>:)>:)
Voor de rest maakt het mij niet uit, ik hoef het ook niet zelf te doen, k vin het een beetje nutteloos.
Voor de rest maakt het mij niet uit, ik hoef het ook niet zelf te doen, k vin het een beetje nutteloos.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
1) IrritantOp woensdag 28 maart 2001 14:18 schreef kokkel het volgende:
laat eens horen wat jullie van bunny huppen vinden onder het rulende spel Counter-Strike
2) Niet reëel; welke super-commando-of-weet-ik-wat heeft genoeg energie om 5 minuten lang te springen...
3) Minder erg dan die lame campers.... In een redelijk aantal situaties reken ik snipergasten hier ook onder die gewoon zitten te wachten.... en verder niet van hun plaats komen...
* WFvN houdt van flink rushen...
rushen is ook weer niet persé nodig, maar met je reet vastgeplakt zitten in dat hoekje vind ik nogal zielig... maar dus nogmaals...
bunnyhoppen is irri en irreëel, maar niet onsportief
Pagina: 1