Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k3vin86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2019
Beste tweakers,

Mijn mobo, M2N Sli Deluxe, is helaas overleden en nu zoek ik een AM2 bordje. Ik heb er twee gevonden. Beiden rond de 30 euro. De M2N32 is gebruikt en de K9N lijkt nieuw te zijn (ben nog aan het wachten op een reactie). Welke zouden jullie kiezen als goedkope oplossing om mijn pc weer nieuw leven in te blazen? Ik dacht dat de M2N32 iets uitgebreider is en een hogere nForce erop heeft zitten..

Edit: Ik kreeg net reactie van de M2N32 deze is een half jaar geleden uitgebouwd en deed het toen nog.. nu heb ik nog een vraag.. kan dit stil-liggen kwaad? Mijn pc heeft namelijk ook een tijdje in de kast gestaan en nu ik hem aansloot bleek mobo opeens kapot te zijn.. is dit gewoon puur pech en toeval of is het niet goed als een mobo zo lang 'droog' staat?

Ik hoor graag van jullie!

[ Voor 29% gewijzigd door k3vin86 op 07-09-2012 21:22 ]

IPhone 5 16GB / Toshiba P300-275 / ZiggO Alles in 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

De Asus heeft wel meer features dan de MSI. Als ze beide nagenoeg evenveel kosten zou die mijn voorkeur krijgen.
Het stil staan/liggen van hardware kan geen kwaad mits het niet in een te vochtige omgeving staat. Wel kan de batterij op het moederbord leeg zijn na langere tijd.