If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
NVidia GeForce GTX 280 is het snelst van alle 3 (ligt er natuurlijk aan welke quadro fx het is maar ik verwacht niet dat die sneller is dan de gtx 280).
Wat Chaosstorm zegt. GTX280 is best een leuk kaartje nog trouwens, kom je nog wel redelijk mee met nieuwe games op 'degelijke' instellingen.
En herinstalleren voor alleen de kaart is niet nodig, drivers bijwerken en hoppa.
En herinstalleren voor alleen de kaart is niet nodig, drivers bijwerken en hoppa.
Ook al ben je al heel lang uit de roulatie zijn dit toch wel basisvragen. Dit kan je simpelweg te weten te komen door specificaties met elkaar te vergelijken en benchmarks/reviews op te zoeken.
Daarnaast is er geen zinnig woord over te zeggen als je niet eens aangeeft wat je van plan bent. Ook zegt NVIDIA Quadro FX niets; dat is een lijn, geen specifieke kaart.
Ik sluit dit topic totdat je zelf iets zinnigs hebt opgezocht. Als er vragen zijn kan je contact opnemen.
Daarnaast is er geen zinnig woord over te zeggen als je niet eens aangeeft wat je van plan bent. Ook zegt NVIDIA Quadro FX niets; dat is een lijn, geen specifieke kaart.
Ik sluit dit topic totdat je zelf iets zinnigs hebt opgezocht. Als er vragen zijn kan je contact opnemen.
Dit topic is gesloten.
![]()