Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ruimte cpu koeler antec three hundred two

Pagina: 1
Acties:

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Op de Antec site staat de ruimte voor de CPU koeler 170 mm is.
In een review op hardwareinfo hebben ze het over 145 mm. Dat is nogal een verschil.

Kan iemand met deze kast mij vertellen hoeveel ruimte er nu werkelijk beschikbaar is voor de CPU koeler ?
(je mag ook je koeler opgeven dan zoek ik zelf de hoogte daarvan op)

[ Voor 23% gewijzigd door jobr op 07-09-2012 21:19 . Reden: url's toegevoegd ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wel even handig om een link er bij te zetten waar je die informatie hebt gevonden, zodat anderen het kunnen verifiëren. Even snel kijkend op de Antec site zie ik geen specs in die aard staan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Tja, idd nogal tegenstrijdige informatie...

Maar we kunnen er een beetje logica tegenaan gooien :)

Volgens de specificaties is de kast in totaal 229mm breed... en volgens hardware.info zou de uiteindelijke cpu-koeler ruimte 145mm zijn. 229-145=84mm, oftewel 8,4cm... dat is wel heel erg veel afstand vanaf de wand tot de voet van de koeler... ruim 1/3 van de kast. Ik denk dat hardware.info een rekenfout of misschien wel een typ fout heeft gemaakt.

229-170=59mm wat qua afstand wat geloofwaardiger overkomt.Ook als je naar de achterkant van de kast kijkt op diverse afbeeldingen en dan de positie van het i/o-panel of de afstand van de pci(e)-poorten inschat dan durf ik het nog wel met wat meer zekerheid te zeggen dat de informatie van hardware.info niet klopt... dat is toch lang geen derde van de behuizing waar het moederbord dan ongeveer begint?

Van die review hier op tweakers een duidelijke afbeelding: reviews: Antecs Three Hundred Two: simpel maar doeltreffend

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
In die review hebben ze het over een CNPS10X bij de test. Die is 152mm dus 145 mm zal inderdaad niet kloppen.In een andere review zag ik een koeler van 158 mm.