Toon posts:

Vodafone abbonement, Mijn nummer bestond al?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers.

Ik heb onlangs een Iphone 4 abbonement afgesloten met een nieuw nummer!
Nou heb ik de laatste paar dagen een aantal telefoontjes gehad van onbekenden, deze mij ook whatsappen.

Nou heb ik gevraagd hoe deze aan mijn nummer kwamen met als antwoord dat ze mijn nummer al hadden en van iemand anders was. Hoe kan dit als ik dit nummer net heb? dit lijkt mij geen toeval want het gebeurt vaker.

Ik zou graag willen weten hoe dit zou kunnen, en of dit vaker voorkomt bij Vodafone.

Alvast bedankt.

Janwillem Casteleijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:53

Fiber

Beaches are for storming.

Vodafone al gebeld en wat zeggen die er van...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Nummers worden ge-recycled. Na een bepaald (mij onbekende) tijd.
Heb daarom ook medelijden met diegene die mijn oude nummer heeft, ben nogal lastiggevallen...

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Los Eindjeles
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Dit komt vaker voor gezien eigen ervaring en die van collega's. Ik kreeg ook WhatsApp berichten en zelfs mijn Voicemail stond nog ingesteld op de vorige eigenaar. Is inderdaad even vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is wat nieuws voor me! nooit geweten dat dit zo gaat. Erg vervelend inderdaad!

Bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:25
Dit is een goeie reden om zelf steeds je nummer mee te nemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TheMe schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:35:
Nummers worden ge-recycled. Na een bepaald (mij onbekende) tijd.
Heb daarom ook medelijden met diegene die mijn oude nummer heeft, ben nogal lastiggevallen...
Same here ... ik hoop dat mijn 'opvolger' er ook geen last van heeft
( laatste keer dat ik belde, kreeg ik een jongedame aan de telefoon )

niets aan te doen, zal steeds vaker voorkomen, dat je berichten krijgt van onbekenden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
Toen ik 2j geleden een nieuw nummer kreeg van VF had ik hetzelfde. Werd door allemaal bedrijven gebeld en kreeg ook smsjes van betaalde diensten.. Sommige bedrijven bleven bellen zelfs na 3x uitleggen dat ik het nummer heb gekregen van de persoon die zij zoeken. Gelukkig heb ik nu nergens meer last van.. (hoop ik :P Die schoorsteen vegers belden altijd rond november, ben benieuwd of ik weer word gebeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
En in het geval van Whatsapp, best kans dat je binnenkort een rekeningetje krijgt, omdat je "al" 2 jaar gebruik maakt van de dienst.

edit
< ahnee, iPhone betaal je vooraf ... dan zal het meevallen, hoop ik >
Pagina: 1