Hallo,
Mijn oude pc heeft het begeven dus ben ik op zoek naar een nieuwe pc. Nu had ik een leuke opstelling gemaakt voor en Pc maar mijn vader (die hem betaald) vind hem wat te prijzig. Dit is vooral omdat ik binnen nu en 1 jaar op zelf ga wonen en de Pc hier blijft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet een pc worden waar ik guild wars 2 perfect op kan spelen en verder voor internet, films kijken en oudere spellen op te spelen. Als ik uit huis ben zal er niet meer veel op gegamed worden of dit zijn geen veel eisende games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Muis, toetsenbord, externe harde schijven, luidsprekers, windows 7 en een beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
geen voorkeuren
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Mijn oude pc heeft het begeven dus ben ik op zoek naar een nieuwe pc. Nu had ik een leuke opstelling gemaakt voor en Pc maar mijn vader (die hem betaald) vind hem wat te prijzig. Dit is vooral omdat ik binnen nu en 1 jaar op zelf ga wonen en de Pc hier blijft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet een pc worden waar ik guild wars 2 perfect op kan spelen en verder voor internet, films kijken en oudere spellen op te spelen. Als ik uit huis ben zal er niet meer veel op gegamed worden of dit zijn geen veel eisende games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Muis, toetsenbord, externe harde schijven, luidsprekers, windows 7 en een beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sharkoon Vaya | € 25,50 | € 25,50 |
| 1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 58,- | € 58,- |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,57 | € 14,57 |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC | € 194,- | € 194,- |
| 1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 | € 38,20 | € 38,20 |
| 1 | Asrock Z75 Pro3 | € 83,45 | € 83,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 634,62 | |
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
geen voorkeuren
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- Overclocken gaat zeker niet gebeuren
- De pc moet lang mee kunnen. dus dat over 4 jaar bijvoorbeeld de nieuwe windows en office het goed doen en normaal kunnen internetten (daarom ook de i5 3450 chip)
- Misschien een SSD maar mijn vader ziet nog niet helemaal de voordelen er van in.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 11:05 ]