Is er een methode om degene te identificeren wie er op je FB account is ingelogd?
[ Voor 153% gewijzigd door Startups op 10-09-2012 23:49 ]
[ Voor 153% gewijzigd door Startups op 10-09-2012 23:49 ]
Dat gebeurd later natuurlijk.Erazzzer schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 04:50:
Verander je wachtwoord, klaar is kees.
Kennelijk 1 van de personen aan wie je je wachtwoord hebt gegeven?keel schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 06:02:
[...]
Dat gebeurd later natuurlijk.
Eerst uitzoeken wie die persoon is.
[ Voor 95% gewijzigd door Silent Thunder op 07-09-2012 06:35 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Anoniem: 399
Dat is echt super handig en intens slim.keel schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 06:02:
[...]
Dat gebeurd later natuurlijk.
Eerst uitzoeken wie die persoon is.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 399 op 07-09-2012 08:29 ]
Dat dus. Blijkbaar is er iemand die het wachtwoord weet en met de info die je nu hebt ga je er niet zomaar achter komen wie het is. Wat wil je er mee bereiken door te achterhalen wie het is? Stel dat je er achter komt, dan weet je wie het is. En dan? Ga je hem/haar opzoeken omdat je misschien zelf niet goed opgelet hebt op je wachtwoord, een te eenvoudig wachtwoord hebt gehad of het wachtwoord misschien zelf ooit gegeven hebt? Toevallig hetzelfde wachtwoord op andere sites gebruikt?Erazzzer schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 04:50:
Verander je wachtwoord, klaar is kees.
Schitterende huis tuin en keuken methode om de meest vage / valse beschuldigingen de wereld in te krijgen.TimDJ schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:36:
Zoek even door de headers van je emails op dat ip adres. Als het een bekende is heb je best kans dat je een mail vanaf dat ip hebt ontvangen.
Lijkt me meest voor de hand liggend antwoord.franssie schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:17:
Sta je niet gewoon ook ingelogd op je mobiele telefoon oid?
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Chats doorlezen, misschien een jaloerse vriendin of ex?L1nt schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:07:
[...]
Lijkt me meest voor de hand liggend antwoord.
Waarom wel inloggen op jou (TS) account maar verder niks doen?
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Met zoveel macht om iemand te stangen en er niks mee doen?? Zeer onwaarschijnlijk IMHO.EJVL schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:32:
[...]
Chats doorlezen, misschien een jaloerse vriendin of ex?
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Anoniem: 304426
[ Voor 99% gewijzigd door Ora et Labora op 07-09-2012 12:32 ]
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Door je mail heen graven(je hebt waarschijnlijk zelf wel een top 10 van verdachten). In de headers van mail staat meestal het afzender ip ( hotmail ook, gmail niet). in nederland zijn ip nummers dynamisch, maar worden maar heel zelden gewijzigd.keel schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 04:03:
inclusief tijd, ip
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Hoe zie je dat eigenlijk? Nooit kunnen vinden waar je dat kan zien. Bij google kan het wel vrij makkelijk.Laat maar; ik zie het al. Grappig, wist niet dat dat kon.Facebook geeft netjes aan dat er iemand (persoon X) anders ook ingelogd is
[ Voor 8% gewijzigd door Zoijar op 07-09-2012 10:13 ]
To dare is to do
[ Voor 4% gewijzigd door Standeman op 07-09-2012 11:53 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
This too shall pass
Mijn situatie: Aan het OS en browser te zien is het zeker dat het een ander is.Sharky schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:16:
Weet je zeker dat iemand meegluurt? Ik kreeg laatst zelfs de melding dat ik 'gehacked' was volgens facebook, heb toen gelijk m'n wachtwoord veranderd maar volgens mij werkt die geolocatie-tool van FB gewoon niet zo goed. Dit is hoe het er nu uitziet:
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid, ik woon in Emmen en ben meestal in die omgeving. Limburg ben ik al een jaar niet meer geweest. De vorige keer gaf hij ook aan dat ik in Limburg zou zijn en de sessie die ik zelf een naam heb gegeven zit ook in Limburg. Ik ga er tenminste vanuit dat ik niet gehacked ben want net als vorige keer heb ik een wachtwoord van 10 willekeurige cijfers/letters.
dan gewoon je wachtwoord aanpassen en klaar.keel schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:28:
[...]
Mijn situatie: Aan het OS en browser te zien is het zeker dat het een ander is.
Anoniem: 81330
Situatie dat je ergens vergeet uit te loggen, die persoon logt je later dan uit, en leest niet de komende maanden met je mee.Anoniem: 81330 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:35:
Waarom het risico nemen dat die ander nu je account "verkloot". En idd wat wil je doen dan als je er achter komt? Hoe vaak komt het wel niet voor dat je vergeet uit te loggen wanneer je ingelogd bent bij vriend of vriendin.
[ Voor 17% gewijzigd door Startups op 24-04-2013 04:47 ]
Niet meer afwachten maar gewoon wachtwoord veranderen.keel schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:28:
[...]
Mijn situatie: Aan het OS en browser te zien is het zeker dat het een ander is.
Alles kan stuk.
Ander OS.UltraSub schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:49:
Ik zou me daar niet te druk om maken. Naar aanleiding van jouw verhaal heb ik zelf mijn eigen sessies even bekeken. Hoho.. wat staat daar? iPhone? Gisteren om 21:40 in Amsterdam? Uhuh. Ik zeg gewoon een glitch van de gps van je telefoon bij het opbouwen van een sessie. Daar al eens aan gedacht?
[ Voor 4% gewijzigd door Startups op 24-04-2013 04:47 ]
Als dat via je telefoon is en je zit bij Vodafone: die zitten idd in Maastricht. Zelfde effect als dat je op speedtest.net te horen krijgt dat je ergens zit en dat het adres van je provider isSharky schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:16:
Weet je zeker dat iemand meegluurt? Ik kreeg laatst zelfs de melding dat ik 'gehacked' was volgens facebook, heb toen gelijk m'n wachtwoord veranderd maar volgens mij werkt die geolocatie-tool van FB gewoon niet zo goed. Dit is hoe het er nu uitziet:
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid, ik woon in Emmen en ben meestal in die omgeving. Limburg ben ik al een jaar niet meer geweest. De vorige keer gaf hij ook aan dat ik in Limburg zou zijn en de sessie die ik zelf een naam heb gegeven zit ook in Limburg. Ik ga er tenminste vanuit dat ik niet gehacked ben want net als vorige keer heb ik een wachtwoord van 10 willekeurige cijfers/letters.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Anoniem: 16328
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 07-09-2012 18:55 ]
[ Voor 17% gewijzigd door OptimusPrima op 07-09-2012 23:47 ]
CorrectThe Eagle schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:08:
[...]
Als dat via je telefoon is en je zit bij Vodafone: die zitten idd in Maastricht. Zelfde effect als dat je op speedtest.net te horen krijgt dat je ergens zit en dat het adres van je provider is
This too shall pass
Stel je toch een proxy in die wat lokaler is?Sharky schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:29:
[...]
Correct
Daarom baal ik ook altijd zo dat 'de vrijgezellen in mijn buurt' altijd aan de andere kant van het land zitten
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq