[EAH5770] Videokaart blijft "blazen" en geen beeld.

Pagina: 1
Acties:

• peterz20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-02 11:08
Ik heb 2 dagen geleden mijn ATI Radeon 4850 vervangen door een ASUS EAH5770 videokaart. Dit ging prima. Heb nieuwe drivers geinstalleerd en de hele avond gegamed.

Nu, 2 dagen later start ik mijn pc op en krijg geen beeld. (geen POST informatie, geen windows). De koeler op de videokaart blijft ook constant blazen.

Windows start wel gewoon op (ik hoor het windows opstartgeluid gewoon). Echter compleet zwart beeld.

Ik heb nu de 4850 teruggezet en deze doet het nog gewoon.

Wat zou dit kunnen zijn? (het is een 2e hands 5770 kaart). Is hij na 1 keer gebruik kapot? Ik zie geen rare dingen aan de kaart zelf.

Verdere specs:
AMD Phenom II X4 955
Gigabyte moederbord
4 gig mem
Samsung HD103SJ harde schijf

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Kaart kapot of voeding kan het niet aan lijkt mij, check dat laatste eens. Probeer ook de videokaart eens in een ander systeem.
Je hoort toevallig geen biepjes als je de pc opstart?

edit: te vlug gelezen, aangezien het even gewerkt heeft is de videokaart idd hoogstwrs kapot.

[ Voor 37% gewijzigd door bertp1 op 06-09-2012 22:31 ]

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Kaart wss kapot.
Voeding lijkt me onwaarschijnlijk omdat de nieuwe kaart minder verbruikt dan de oude.

Er zit verder trouwens niet erg veel verschil tussen de kaarten, waarom ben je eraan begonnen?

• peterz20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-02 11:08
Omdat de 4850 wat meer geluid maakt tijdens gamen. En omdat de 5770 toch wel beter presteerde.