Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video op Tweakers.net speelt niet in Google Chrome

Pagina: 1
Acties:

• Tyr0s_Fre4k
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 23:20
Beste Tweakers,

Waar beter dan hier dit probleempje posten.

Ik heb gisteren een verse install gedaan van mijn Windows 7 Pro, en daar zo snel mogelijk Chrome op gezet.
Na het installeren van al m'n favoriete gratis software via ninite.com, wilde ik vandaag een filmpje in een nieuwsbericht bekijken.
Helaas voor mij werkte de video niet. Het afspeelvenstertje verschijnt gewoon, maar reageert in zijn geheel niet óp de maximaliseren-knop na.

In Internet Exploder en Firefox werkt video gewoon wel.

Heb al geprobeerd Flash etc. opnieuw te installeren, maar dat mocht niet baten.

Video op andere sites werkt gewoon, voor zover ik heb kunnen proberen. Youtube werkt ook gewoon naar behoren.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben, of misschien een oplossing of probeerseltje weten?

• BroodjeBami
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-11 13:55
Ik heb precies hetzelfde probleem. De video lijkt het totaal niet te doen. Volgens mij valt er niet veel aan te doen, aangezien er veel problemen zijn met flash en chrome. Bij mij deed hij het soms wel en soms niet en de laatste tijd steeds vaker wel. Dus misschien dat het filmpje het weer wel doet bij jou na een paar keer refreshen. Ik ben trouwens geen expert, dus probeer alleen maar mijn ervaringen te vertellen, niks hiervan is zeker!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Iets zegt mij dat je idd flash problemen hebt. Smijt die ingebouwde plugin eens uit en laat Chrome de systeemplugin gebruiken. Collega van mij gebruikt ook Chrome en had 3 versies beschikbaar, waardoor de plugin constant crashte. Door alles behalve de systeemversie uit te schakelen was 't opgelost.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Tyr0s_Fre4k
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 23:20
Yay, dat heeft gewerkt :)

Via Instellingen --> Geavanceerde Instellingen (blauwe link onderaan) --> [Privacy] Knop Instellingen voor Inhoud --> [Plugins] Knop Afzonderlijke Plugins Inschakelen

Hier stond dat er 3 plugins voor Flash inhoud werden gebruikt, alledrie van Shockwave.
Door rechts bovenin op Details te klikken, krijg je een lijst van alle afzonderlijke plugins.

Door Shockwave 11.3 r31 uit te schakelen (de andere twee kunnen aan blijven) werkt video weer!

Wel raar dat toen ik shockwave had gedeïnstalleerd, het probleem niet verholpen was.
Blijkbaar staat dat los van de plugin.

Anyways, bedankt voor de hulp!

[ Voor 11% gewijzigd door Tyr0s_Fre4k op 06-09-2012 22:27 ]