Ik wil een Apple Wireless keyboard aansluiten op een windows computer, besturingssysteem XP servicepack 3.
Ik maak hierbij gebruik van een mini Asus Bluetooth dongle, type USB BT 211 versie 2.1 + EDR, waarbij de meegeleverde software is geïnstalleerd.
Het keyboard wordt herkend. Na het pairen verkrijgt het keyboard in de bluetooth suite de status: "verbonden".
Het probleem is echter dat bij het typen op het Apple keyboard geen reactie zichtbaar is op het scherm.
In deze de volgende vragen:
- Is het juist dat XP maximaal BT versie 2.0 ondersteund ?
- Zo ja, welk merk BT dongle en versie BT is benodigd?
- Dient meegeleverde BT driver te worden geïnstalleerd of dient een specifieke driver geïnstalleerd te worden?
- Zijn er aanvullend nog specifieke aanpassingen nodig ?
Ik maak hierbij gebruik van een mini Asus Bluetooth dongle, type USB BT 211 versie 2.1 + EDR, waarbij de meegeleverde software is geïnstalleerd.
Het keyboard wordt herkend. Na het pairen verkrijgt het keyboard in de bluetooth suite de status: "verbonden".
Het probleem is echter dat bij het typen op het Apple keyboard geen reactie zichtbaar is op het scherm.
In deze de volgende vragen:
- Is het juist dat XP maximaal BT versie 2.0 ondersteund ?
- Zo ja, welk merk BT dongle en versie BT is benodigd?
- Dient meegeleverde BT driver te worden geïnstalleerd of dient een specifieke driver geïnstalleerd te worden?
- Zijn er aanvullend nog specifieke aanpassingen nodig ?