Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

visual studio express vs visual studio (c#)

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

• h0us3cat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 11:13
Ik heb dus een stuk script.
Als ik deze compile in visual studio express werkt deze niet (of toch maar half).
Als deze laat compilen door iemand die visual studio bezit werkt dit script wil volledig.
Het probleem is dat de .txt's niet aangemaakt worden en als ik deze zelf aanmaak worden deze niet ingelezen, ik krijg geen errors.
Hou zou dit kunnen komen?

Dit is het script *snip* :w Kan iemand even...?

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 06-09-2012 18:28 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
1) We gaan hier niet 215 regels code voor je zitten debuggen: Kan iemand even...?
2) Debuggen mag je zelf doen; zorg dat je enkel nog relevante(!) delen code overhoudt die je vervolgens hier kunt posten (Debuggen: Hoe doe ik dat?)
3) We verwachten hier heel wat meer eigen inzet dan je nu toont; zie onze Quickstart; laat daarbij zien wat je bevindingen waren bij 't debuggen, waar je op heb gezocht, wat je hebt gevonden, wat er niet werkt(e) aan de gevonden oplossingen en waarom je denkt dat 't allemaal zo is etc.

Open gerust een nieuw topic maar hanteer dan onze voorgenoemde quickstart daarbij a.u.b.

Ontopic: Bijna 100% kans dat je probleem niet ligt in 't verschil tussen VS Express en VS. Ik verwacht eerder dat je een rechtenprobleem hebt oid. (En C# code noemen we geen script maar code :P )

En als het hier gaat om code die je niet zelf geschreven hebt (lees: "geleend van internet") dan mag je bij de auteur aankloppen, niet bij ons ;)

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 06-09-2012 18:33 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.