• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vanaf 18.15 is er het EenVandaag Eurasmusdebat.

Dit is te volgen op tv en via internet
De hashtag op Twitter is #1Vdebat.

Aanwezig zullen zijn Mark Rutte (VVD), Diederik Samsom (PvdA), Geert Wilders (PVV), Emile Roemer (SP), Sybrand van Haersma Buma (CDA) en Alexander Pechtold (D66).

Vanaf 19.15 zullen ook studenten in debat gaan met de lijsttrekkers.

[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 06-09-2012 17:41 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:56

Fiber

Beaches are for storming.

Ik zie de mooiste quotes wel in het acht uur journaal... :z

* Fiber wordt een beetje moe van al die debatten...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• anandus
  • Niet online
Fiber schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:46:
* Fiber wordt een beetje moe van al die debatten...
offtopic:
Je hoeft niet te kijken, hè? (of op dit topic te klikken) ;)

Nog vier 'grote' debatten, deze incluis, en dan is het voorbij.
(Naast dit debat is er nog het Jeugdjournaaldebat, het debat in De Balie en het NOS-debat)

Dus je bent er bijna vanaf :P Maar ik begrijp het wel, hoor :)

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 06-09-2012 18:05 ]

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:38

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Ik vind Buma zo slecht nog niet.

Edit: op dit moment dan.

[ Voor 30% gewijzigd door MisteRMeesteR op 06-09-2012 18:30 ]

www.google.nl

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:16
anandus schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:50:
[...]
offtopic:
Je hoeft niet te kijken, hè? (of op dit topic te klikken) ;)

Nog vier 'grote' debatten, deze incluis, en dan is het voorbij.
(Naast dit debat is er nog het Jeugdjournaaldebat, het debat in De Balie en het NOS-debat)

Dus je bent er bijna vanaf :P Maar ik begrijp het wel, hoor :)
Waar en wanneer?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die politici kunnen zo aanschuiven in Dit Was Het Nieuws met 'gelukkig hebben we de foto's nog' :P Zaten een paar leuke ondertitels tussen bij de foto's. Zoals: Roemer heeft zijn belangrijkste eis al binnen (Roemer en tomatenijsje) :+

• Sjah
Rutte keek Samsom niet aan, dat is wel een teken aan de wand, hij is bang.

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Oh, ik zie dat het alleen een debat is voor de nieuwe partijen (o.a. de Anti Europa Partij, LibDem, Libertarische Partij, Mens en Spirit, Partij van de Toekomst, Nederland Lokaal, De Piratenpartij en SOPN.).
Zender is onbekend

[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 06-09-2012 18:40 ]

• Sjah
Kortom we krijgen nog enkel het Nos debat op dinsdag, of je moet jeugdjournaal serieus nemen.

• anandus
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:41:
Kortom we krijgen nog enkel het Nos debat op dinsdag, of je moet jeugdjournaal serieus nemen.
Ja, daar lijkt het inderdaad wel op.

Wilders vs Pechtold nu, trouwens, ben benieuwd.

Edit:
Volgens Wilders is de crisis afgelopen als Nederland uit Europa stapt :D lolwut :P

Prachtig vuurwerk dit 1-op-1-debatje :)

[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 06-09-2012 18:48 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 22:20

Rannasha

Does not compute.

Pechthold/Wilders over Europa. Da's natuurlijk een garantie voor wat vuurwerk. Pechthold was, zoals verwacht, een stuk sterker, terwijl Wilders terugviel op de oneliners uit z'n verkiezingsprogramma. Het applaus-volume uit het publiek deed hetzelfde vermoeden.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
anandus schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:41:
[...]

Volgens Wilders is de crisis afgelopen als Nederland uit Europa stapt :D lolwut :P
Ook leuk dat Wilders Pechtold bangmakerij verweet, om nog geen minuut later met een stalen gezicht te verkondigen dat Europa de ondergang van Nederland wordt. :D

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ach maak je geen zorgen, na de verkiezingen is het weer de Moslim invasie die onze ondergang word :P

(volgens Wilders dan)

[ Voor 18% gewijzigd door Shamalamadindon op 06-09-2012 19:15 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 22:20

Rannasha

Does not compute.

Wilders: "1 op de 3 mensen tussen de 60 en 65 werkt maar, er staan miljoenen aan de kant."

Wow. miljoenen mensen tussen 60 en 65. Geen wonder dat de AOW zo'n issue is :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Armada.
  • Laatst online: 11:55
Moest Pechtold nou bijna huilen tijdens dat één-op-ééntje met Wilders? Zijn hele stem verschoot en zijn ogen waren rood en vochtig. Ik vond het best zielig voor hem. :')

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Armada. schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:12:
Moest Pechtold nou bijna huilen tijdens dat één-op-ééntje met Wilders? Zijn hele stem verschoot en zijn ogen waren rood en vochtig. Ik vond het best zielig voor hem. :')
Wilders is dan ook tranen trekkend duidelijk aanwezig enkel voor zijn eigen job. Best zielig. Terug serieus, iedereen heeft altijd wel een moment waarop de stem overslaat na een paar weken van de spreekwoordelijke 20 uur per dag campagne voeren. Mijn stem zou het allang begeven hebben :P Ik vond het wel meevallen eerlijk gezegd dat momentje. Erger vond ik eigenlijk hoe Wilders zich bloot gaf met zijn stijl van oneliners. Ja, bij sommige mensen werkt dat, maar er is een punt waarop het contraproductief wordt. Teveel van dezelfde stimuli leidt tot ongevoeligheid, zogezegd.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:37

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MisteRMeesteR schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:30:
Ik vind Buma zo slecht nog niet.

Edit: op dit moment dan.
Hij werd volledig weggespeeld door Samsom tijdens zijn 1 op 1. Telkens weer terugkomend op een punt waar Samsom al lang antwoord op had gegeven. En doembeelden over de andere partij schetsen terwijl onder de streep beiden dezelfde uitkomst hebben. Dat had Samsom erg slim gezien.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Laatst online: 11:55
Na een tijdje was ik helemaal vergeten dat Buma er nog was, zo onzichtbaar was hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
"Maar Noorwegen zit op het zwarte goud, Zwitserland op het zwarte geld, en wij met u straks op zwart zaad", zei Pechtold tegen de PVV-leider."

Die vind ik toch echt geweldig :P

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Pagina: 1