Hallo,
Ik ben op zoek naar een laptop/ultrabook voor max 1000 euro, en dan uiteraard het liefst zo goedkoop mogelijk.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Deze laptop/ultrabook ga ik puur gebruiken voor serieuze doeleinden. Office, surfen & kleinschalig html/php schrijven.
Dan zou ik die 1000 euro niet eens hoeven uit te geven, maar, ik wil hem zeker 7 jaar gaan gebruiken. Daarom wil er zeker van zijn dat hij het vol gaat houden en enigszins met de snelle voortgang van de technologie mee kan.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal 1000 euro, maar het liefst zo goedkoop mogelijk.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Hij moet licht zijn, het lichtste van het lichtste hoeft niet.
Mijn voorkeur gaat uit naar 13,3", verder wil ik dat hij zo lang mogelijk meegaat op zijn accu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen Apple.
Merk maakt mij verder niet uit, zolang het maar een degelijke machine is.
Ik heb al een beetje oppervlakkig gezocht, de zenbook's en vayo's zijn enigszins bekend.
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een laptop/ultrabook voor max 1000 euro, en dan uiteraard het liefst zo goedkoop mogelijk.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Deze laptop/ultrabook ga ik puur gebruiken voor serieuze doeleinden. Office, surfen & kleinschalig html/php schrijven.
Dan zou ik die 1000 euro niet eens hoeven uit te geven, maar, ik wil hem zeker 7 jaar gaan gebruiken. Daarom wil er zeker van zijn dat hij het vol gaat houden en enigszins met de snelle voortgang van de technologie mee kan.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal 1000 euro, maar het liefst zo goedkoop mogelijk.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Hij moet licht zijn, het lichtste van het lichtste hoeft niet.
Mijn voorkeur gaat uit naar 13,3", verder wil ik dat hij zo lang mogelijk meegaat op zijn accu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen Apple.
Merk maakt mij verder niet uit, zolang het maar een degelijke machine is.
Ik heb al een beetje oppervlakkig gezocht, de zenbook's en vayo's zijn enigszins bekend.
Alvast bedankt!