Hallo beste tweakers :-)
Ik heb sinds gistere mijn 2de 580 gainward good 1.5gb
Nu is de bedoeling dat ik met mijn 3 monitors , surround gaming kan doen
En met name world of warcraft
Alleen als ik mijn surround activeer. Dan zie ik dat maar 2 monitors van de 3 werken
Hoewel in de Activate all monitors alle 3 de monitors werken.
Het is echt een vreemd probleem dus ik dacht ik leg het even voor aan de tweakers.
Heb op de eerste kaart 2 monitors via dvi aangesloten
En 1 monitor op de 2de kaart.
Zodra ik kies voor de optie surround , beginnen alle schermen te flikkere en hou ik een vreemd beeld over met maar 2 monitors die werken. En mijn hoofd monitor valt weg. Het ambetante is dat ik dan dus niet meer nvidea controle panel zie en dus reinstall drivers kan doen. Zodat mijn profiel gewist word en alles terug normaal word. Heb ik mss mijn monitors verkeerd aangeslote ? Mis ik een programma ?
En weet iemand toevallig hoe je league of legends kan laten draaien in SLI, want deze lijkt het keer op keer te weigeren.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Groetjes , iwan
Ik heb sinds gistere mijn 2de 580 gainward good 1.5gb
Nu is de bedoeling dat ik met mijn 3 monitors , surround gaming kan doen
En met name world of warcraft
Alleen als ik mijn surround activeer. Dan zie ik dat maar 2 monitors van de 3 werken
Hoewel in de Activate all monitors alle 3 de monitors werken.
Het is echt een vreemd probleem dus ik dacht ik leg het even voor aan de tweakers.
Heb op de eerste kaart 2 monitors via dvi aangesloten
En 1 monitor op de 2de kaart.
Zodra ik kies voor de optie surround , beginnen alle schermen te flikkere en hou ik een vreemd beeld over met maar 2 monitors die werken. En mijn hoofd monitor valt weg. Het ambetante is dat ik dan dus niet meer nvidea controle panel zie en dus reinstall drivers kan doen. Zodat mijn profiel gewist word en alles terug normaal word. Heb ik mss mijn monitors verkeerd aangeslote ? Mis ik een programma ?
En weet iemand toevallig hoe je league of legends kan laten draaien in SLI, want deze lijkt het keer op keer te weigeren.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Groetjes , iwan