Hey Tweakers,
Met name door BF3 en GW2 ben ik van plan een nieuw pc'tje te kopen..
Ik weet er wel iets vanaf maar op nou zomaar een pc'tje samen te stellen vind ik erg lastig omdat ik niet goed weet waar ik naar opzoek ben.
Ik wil een pc van ongeveer 700 euro, mag natuurlijk altijd minder zijn. Ik ben nog aan het sparen en ik wil evt uitlopen tot 800euro(MAX!)..
Ik zoek een PC die BF3 & GW2 vlekkeloos maxed kan spelen. Ik wil er ook nog enkele jaren mee vooruit kunnen.
Ik ben een amateur producer, dus een beetje render snelheid zou een absolute + zijn.
Ik zal om wat duidelijker te zijn mijn eissen op een rijtje zetten...
*Game ready
*Voldoende USB poorten (liefste ook bovenop de desktop)
*Snel
Wat ik niet belangrijk vind:
*Geluid (stil is een + maar geen must)
*uiterlijk desktop
*wlan(gebruik homeplug)
*e-sata
Ik wil er geen gigantisch project van maken dus ik wil hem graag bij het bedrijf in kwestie meteen laten assembleren.. Natuurlijk is een premade pc ook prima.
Ik hoop dat iemand de tijd heeft mij te willen helpen.....
Groetjes!
Met name door BF3 en GW2 ben ik van plan een nieuw pc'tje te kopen..
Ik weet er wel iets vanaf maar op nou zomaar een pc'tje samen te stellen vind ik erg lastig omdat ik niet goed weet waar ik naar opzoek ben.
Ik wil een pc van ongeveer 700 euro, mag natuurlijk altijd minder zijn. Ik ben nog aan het sparen en ik wil evt uitlopen tot 800euro(MAX!)..
Ik zoek een PC die BF3 & GW2 vlekkeloos maxed kan spelen. Ik wil er ook nog enkele jaren mee vooruit kunnen.
Ik ben een amateur producer, dus een beetje render snelheid zou een absolute + zijn.
Ik zal om wat duidelijker te zijn mijn eissen op een rijtje zetten...
*Game ready
*Voldoende USB poorten (liefste ook bovenop de desktop)
*Snel
Wat ik niet belangrijk vind:
*Geluid (stil is een + maar geen must)
*uiterlijk desktop
*wlan(gebruik homeplug)
*e-sata
Ik wil er geen gigantisch project van maken dus ik wil hem graag bij het bedrijf in kwestie meteen laten assembleren.. Natuurlijk is een premade pc ook prima.
Ik hoop dat iemand de tijd heeft mij te willen helpen.....
Groetjes!