Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Om het nóg makkelijker te maken:
https://secure.tweakers.net/my.tnet/notification
https://secure.tweakers.net/my.tnet/notification
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dat is een van onze manieren om vanuit Tweakers.net bepaalde zaken aan geregistreerde gebruikers te communiceren. Als je dat als spam ervaart kun je zoals hierboven wordt uitgelegd daar zelf iets aan doenElectrowolf schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:26:
Geachte Redactie,
Waarom krijg ik van jullie spam over witgoed van jullie? Prima als jullie er een advertentie voor maken e.d., maar stuur het aub niet als DM achtig ding.
Nu is het onderscheid tussen de direct messages die we vanuit Tweakers sturen inderdaad wat gelijk aan wat jullie elkaar kunnen sturen. In 7.0 hebben we het ietsje meer uit elkaar getrokken.
Overigens ben ik het er absoluut niet mee eens dat het spam is
Mwa, spam is ongewenste reclame en wat die melding doet is adverteren voor iets (reclame maken dus) en als dat ongewenst is, dan zou je het dus spam kunnen/mogen noemen.Misha schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:29:
Dat jij het niet ongewenst vindt, mag je vinden, maar dan kunnen anderen het nog wel als spam zien (want ongewenst reclame
The devil is in the details.
tsja, dan zijn banners ook spam...
Ik denk dat de verwarring ontstaat doordat de mededeling lijkt op de notificatie die je krijgt voor een DM. Dat wordt zoals Misha al aangeeft gewijzigd in 7.0 zodat duidelijker is wanneer het een algemene mededeling betreft
Ik denk dat de verwarring ontstaat doordat de mededeling lijkt op de notificatie die je krijgt voor een DM. Dat wordt zoals Misha al aangeeft gewijzigd in 7.0 zodat duidelijker is wanneer het een algemene mededeling betreft
[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 07-09-2012 20:41 ]
Intentionally left blank
Ik vind jouw bericht spam.Hahn schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:31:
[...]
Mwa, spam is ongewenste reclame en wat die melding doet is adverteren voor iets (reclame maken dus) en als dat ongewenst is, dan zou je het dus spam kunnen/mogen noemen.
Dat jij het niet ongewenst vindt, mag je vinden, maar dan kunnen anderen het nog wel als spam zien (want ongewenst reclame).
Maar in alle serieusheid, dat iemand vindt dat ie daar zo'n labeltje aan moet hangen betekent niet dat Tweakers daar iets mee moet. Je krijgt als T.net-gebruiker een melding van een nieuwe functionaliteit. Als je dat al als spam ziet, tsja...
Spam is in dit geval inderdaad een "ongewenste advertentie". Ik zie het als spam omdat een medium dat "onafhankelijk" is (het valt volgens mij onder de "algemene medelingen") wordt gebruikt voor commerciële doeleinde. Uitzetten kan ik dan ook niet aangezien ik wel de andere algemene medelingen wil ontvangen die geen commerciele achtergrond hebben. Als er een extra categorie met "t.net voordeel acties" of iets dergelijks zou zijn dan zal ik 'm uitzetten.
Banners vind ik dan prima, als ik me er aan zou ergeren moet ik maar t.net full kopen om er van af te komen
.
Ps. we kunnen gaan discussiëren of dit puur het aankondigen was van een nieuwe feature of bedoeld was om mij eens te laten kijken naar een nieuwe wasmachine en deze via t.net te kopen (of ergens in de toekomst), maar ik gok dat het dan op meningsverschillen uit gaat komen
.
Banners vind ik dan prima, als ik me er aan zou ergeren moet ik maar t.net full kopen om er van af te komen
Ps. we kunnen gaan discussiëren of dit puur het aankondigen was van een nieuwe feature of bedoeld was om mij eens te laten kijken naar een nieuwe wasmachine en deze via t.net te kopen (of ergens in de toekomst), maar ik gok dat het dan op meningsverschillen uit gaat komen
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
In zekere zin is dat ook zocrisp schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:41:
Ik maak geen reclame.
Ik legde alleen even uit dat Misha er wel 'absoluut niet mee eens' kan zijn, maar dat je het strikt gezien spam zou kunnen noemen, of 'ie het er nou mee eens zou zijn of niet.Maar in alle serieusheid, dat iemand vindt dat ie daar zo'n labeltje aan moet hangen betekent niet dat Tweakers daar iets mee moet. Je krijgt als T.net-gebruiker een melding van een nieuwe functionaliteit. Als je dat al als spam ziet, tsja...
Ik vind het ook geen ramp, ik heb het weggeklikt en ik ben er klaar mee, maar eigenlijk vind ik het wel een beetje spam. T.net voert een nieuwe functionaliteit in, waar jullie zelf ook beter van willen worden (logisch), maar naast een .Plan en verschillende banners die het promoten sturen jullie ook nog een (ogenschijnlijk) persoonlijk bericht naar bezoekers met de boodschap dat die functionaliteit is toegevoegd (in de hoop dat mensen het gaan gebruiken).
Nu vind ik spam helemaal niet zo erg, krijg zat spammailtjes op een dag binnen en die zijn binnen no-time ook weer weggegooid, maar ik kan me dus best wat voorstellen bij de uitspraak 'spam' in dezen.
The devil is in the details.
Het is geen spam, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige gebruikers het vervelend en dus ongewenst vinden. Prima dat je 1x zo'n melding te zien krijgt, maar wanneer je dagelijks de PW gebruikt (ook voor witgoed) is de notificatie overbodig.Misha schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:29:
Banners zijn geen berichten (notificaties ook niet, DM's wel)crisp schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:41:
Persoonlijk vind ik het trouwens niet lijken op een DM. Het staat bij mij in een gele balk bovenaan mijn scherm en daar kan ik het lezen en wegklikken. Dat is bij DM's niet zo, dan staat er alleen een gele balk dat ik een DM heb en dat ik die kan openen om te lezen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Pagina: 1