Verwijderd

Topicstarter
Geachte,

Inleiding;
Op dit moment ben ik een trotse bezitter van de Samsung Galaxy S3 wat een prachtige telefoon is.
Echter heb ik toch een probleem met mijn telefoon & router connectie voor Wi-Fi.

Technische gegevens;
Telefoon: Samsung Galaxy SIII
Router: Zyxel NBG-460N

Probleem;
Wanneer ik thuis kom en een Wi-Fi connectie probeer te maken met mijn zyxel router gaat dit goed, echter gaat de verbinding na een minuut of vijf weg (verbroken). Het rare is dat de telefoon nog wel in connectie is met de zyxel router, maar ik kan dus niet op internet. Wanneer ik dan de connectie verbreek, en dan weer connect kan ik gedurende vijf minuten weer op het internet via Wi-Fi, en dan valt hij weer weg.

Dit probleem is alleen in verbinding met telefoons, mijn vader en moeder hebben het zelfde probleem (Samsung Galaxy S), ook een kameraad van mij ondervind dit probleem (HTC Desire).

Wanneer ik op de laptop zit en verbonden ben met Wi-Fi valt hij niet weg en blijft de connectie met internet bestaan, het probleem doet zich dus echt alleen voor met Telefoon -> Router.

Ik hoop dat jullie mij met dit frustrerende probleem kunnen helpen.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Met vriendelijke groet,

Kevin

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Lijkt me meer een probleem met je router dan met je telefoon, eigenlijk.

Nomen nescio

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:41
Ander kanaal proberen op je router

Strava

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 16:40
Hoi Kevin,

Alle drie de telefoons zijn Android. Wellicht zit er een soort van time-out in Android die de verbinding op standby zet, daarna pakt de router dit niet meer goed op.

Je kunt even een firmware updaten proberen op je router.