[PW] Witgoedwinkel.nl deeplinks

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Allereerst hulde aan het PW-team voor het includen van witgoed. Eerst al scheerapparaten en nu ook keukenapparaten. Handug :)

Anyway. Het gaat om deze vermelding:
pricewatch: Hotpoint-Ariston AQCF 851 B U (EU)

De deeplink naar Witgoedwinkel.nl gaat door een of andere tracking URL heen, en die wordt (geheel terecht in mijn optiek) door mijn browser geblokkeerd, om precies de reden dat het een tracking url is, en dus feitelijk geen deeplink.

Het lijkt me niet de bedoeling om t.net bezoekers over te leveren aan dit soort URLs, of wel?

日本!🎌

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-09 23:28

MsG

Forumzwerver

Het is toch logisch dat er rendementen en clicks en dergelijke gemeten willen worden? Vanwaar altijd die enorme tinfoil-hat houding hier op tweakers. Hoe moet Tweakers anders weten hoeveel er extern wordt doorgeklikt? Iets wat je wel wil weten met een product als de Pricewatch.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 23:09

painkill

Pain(k)(ill)

Mijn browser waarschuwt ook voor deze site, lijkt mij niet erg goed voor die winkel?!

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Er kunnen prima kliks gemeten worden zonder door dit soort enorme urls heen te sluizen. Bijvoorbeeld de shop kan dit zelf regelen met GA of iets vergelijkbaars. Aan de t.net kan kun je eenvoudig een onclick aan een link hangen die programmatisch een klikje naar GA of iets dergelijks wipt.

Doorsluis URL's zijn echt niet nodig, en belemmeren de privacy en usability. Dat heeft niets met aluminiumhoedjes te maken - het is gewoon de realiteit.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je naar de url in de pw kijkt, zie dat t.net er zelf al iets aan heeft hangen waarmee de clicks geteld kunnen worden. Blijkbaar wil deze shop daar niet op vertrouwen en zet die er nog een 3e partij tussen. Waarom kan ik je niet vertellen, ik heb inhoudelijk niets te maken met de pricewatch.
Aangezien de andere shops geen gebruik maken van zo'n constructie, kun je deze eventueel ook gewoon links laten liggen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Dat zal ik ook zeker doen. Ik ga m'n browser niet forceren een link te volgen waar ie me voor waarschuwt. En ik snap ook dat t.net met *deze* constructie niets te maken heeft; ik hoopte alleen dat t.net dit kon aanpassen en de shop op de vingers tikken ;)

日本!🎌

Pagina: 1