Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hands-on: Nokia Lumia 920 met Windows Phone 8

Pagina: 1
Acties:

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:04

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Topicstarter
Nokia bleef onduidelijk of de draadloze lader wordt meegeleverd; vermoedelijk gaan sommige retailers bundels verkopen met draadloze opladers erin.
Als je de specs bekijkt (onder what's in the box) zie je dat de Wireless lader niet meegeleverd wordt.
http://www.nokia.com/gb-e.../lumia920/specifications/

Wat hier wel nog over naar buiten gekomen is is dat deze tegen een schappelijke prijs verkocht gaat worden.
Andrew attended the evening briefing with Nokia for the Nokia Lumia 920 and 820, and while Nokia remained reticent about the important details such as release date (“later this year”) and carriers (“no announcement yet”), they did tease some interesting info, such as that the wireless charger accessories will be affordable, and that there may be changes coming to the Bing button in Windows Phone 8.
Edit; misschien mbt het stukje over PureView is dit filmpje van WPCentral wel interessant; http://www.wpcentral.com/...gainst-lumia-920-pureview

[ Voor 8% gewijzigd door Rowdy.nl op 06-09-2012 13:05 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:42

arnoudwokke

Redacteur
Dank je wel voor de feedback. Mijn info komt uit de mond van een productmanager van Nokia, in Nederland; en daar vetrouw ik dus meer op dan de info van Nokia Global :)

Interessant filmpje, heb het al in meerdere varianten langs zien komen. Had wel willen zien hoe die het deed tegenover de 808 PureView van Nokia zelf. Die is in low-light in mijn ervaring namelijk ook al prima :)

• MrRobot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 14:35
"het praktische nut daarvan in de praktijk" vind ik geen mooie zin. Alle andere zinnen zijn wel prachtig :)

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:04

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Topicstarter
You're welcome... Ik ben ook benieuwd naar de eerste volledige review (op Tweakers ;)), wat die camera nou ècht kan buiten een geconditioneerde omgeving...

Maar de productmanager van Nokia Nederland, die 'onduidelijk' bleef is betrouwbaarder dan de specs op de site van Nokia zelf? Of maken ze voor Nederland speciale doosjes? :+
Waar je het ook af zou kunnen leiden is je zin in het artikel waar je stelt dat retailers pakketjes kunnen verkopen... (zoals een PDA Shop doet; standaard doos plus een hoesje en een draadloze lader)
Tis laat iig, ik zal het vast niet goed begrijpen... ;)

Overall een mooi uitgebreid artikel iig :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.