Firefox problemen met lightbox scripts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of anderen hier nu ook last van hebben maar sinds de laatste update van Firefox naar versie 15 heb ik op mijn website redelijk vaak dat lightbox niet meer werk.

Bekijk ik dezelfde pagina in bv chrome/I.E/safari of in Opera dan werkt lightbox gewoon wel weer goed.

Zijn er meer die dit is opgevallen? Het is gewoon zwaar K*T namelijk. Elke keer weer denk je dat het aan de website ligt en blijkt Firefox te bokken.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dat hangt natuurlijk nog al af van welk lightbox script je gebruikt... Ik zou beginnen debuggen in Firefox.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik binnen wordpress lightbox Plus. en alleen firefox heeft hier dus blijjkbaar problemen mee. Zelfs op de mobiel en op de tablet werkt het prima..

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:55

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Wat OkkE zegt: ga eens debuggen. Kijk of er foutmeldingen zijn. Beschrijf wat er niet werkt. Maak een uitgeklede testcase. Met "het werkt niet" weet niemand iets nuttigs.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Verwijderd

Topicstarter
allang gedaan. En er is geen fout te vinden. Wel merk ik dat FF 15 bij meerderen problemen geven. En dat FF het de ene keer wel en de andere keer dus niet doet .

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Misschien kan je beter om hulp vragen op het support forum van de plugin of de FAQ doorkijken; http://wordpress.org/extend/plugins/lightbox-plus/faq/
Geen console errors dus? Heb je plugins aan staan in Firefox (adblock bijvoorbeeld), en scheelt het of je die uitzet?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:55

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Goed, ik ga het nog 1 keer proberen. Wat gaat er mis? "Hij doet het niet" is geen foutmelding.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
MueR schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:32:
Goed, ik ga het nog 1 keer proberen. Wat gaat er mis? "Hij doet het niet" is geen foutmelding.
Wellicht kun je ook nog link posten naar een voorbeeld? Ik heb zelf namelijk ook FF 15 geinstalleerd en heb geen problemen met Lightbox, Shadowbox of andere varianten binnen mijn eigen Wordpress omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:10:
allang gedaan. En er is geen fout te vinden. Wel merk ik dat FF 15 bij meerderen problemen geven. En dat FF het de ene keer wel en de andere keer dus niet doet .
'De ene keer wel en de andere keer dus niet' klinkt heel erg alsof het een race condition betreft tussen het koppelen v/e load event aan een plaatje en het daadwerkelijk inladen van dat plaatje. Oftewel; het is niet de schuld van Firefox, maar de schuld van de gare lightbox die je gebruikt.
Pagina: 1