Samsung PC Share manager, teveel mappen?

Pagina: 1
Acties:

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:20
Beste mensen,

Ik heb een Samsung TV die ik aangesloten heb op het netwerk en via het programma PC Share Manager kijk ik mijn films van de PC op de TV. Vast wel bekend bij jullie hoe dat werkt.

Maar zoals je hier ziet op een screenshot van de TV met Allshare:
Afbeeldingslocatie: http://fotos.e30fansite.nl/Samsungtv.jpg

Dat er verschillende mappen/devices staan.
Links is de laptop van mijn vriendin ( hier staan 5 mappen, 1x Vuze, 1x Share Manager en 3x een map per Windows account ) en rechts is mijn eigen PC ( 3 mappen, 1x Vuze, 1x Share Manager en 1x een map van het Windows account, overigens stond hier Vuze en PC Share manager op mijn PC niet aan, dus je ziet alleen de Windows map ).

Mijn vraag is, hoe krijg ik al die mappen hier weg?
Ik wil alleen de map van de PC Share Manager zichtbaar hebben! De overige mappen zijn volledig doelloos, want er staat niks in, ze staan dus alleen maar "in de weg".

Vooral Vuze is mij een raadsel, want ik heb alle links naar Media Server, Sharen, TV noem maar op, proberen te verwijderen, maar ze blijven er van beide computers bij staan!

De Windows mappen staan er ook zonder mijn doen gewoon tussen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Grtz Tim

Verwijderd

Mappen die je niet op je niet op je netwerk wil/hoeft zien, de share vanaf halen.

Usermappen zijn standaard geshared i.v.m. homegroup, vandaar dat je die ook ziet. Kan de share ook af als je dat wil.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:20
Yeah, ik heb het gevonden!

Als je naar Netwerk gaat > Multimedia apparaten > Opties > Media streaming blokkeren.

Vuze staat er nu ook opeens niet meer bij, IETS heeft dus geholpen, durf alleen niet te zeggen wat het is geweest, ik heb vanalles aangepast in de instellingen hehe