Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop 400 euro (17.3 inch) aankoop advies?

Pagina: 1
Acties:

• David_strube1
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-11 16:55
Hallo tweakers,

Ik ben opzoek naar een laptop van 17.3 inch. Ik heb natuurlijk zelf een hoop lopen zoeken,maar tot mijn spijt was de laptop die ik wou al uit verkocht. Dat was namelijk deze:

http://www.bol.com/nl/p/a...2100099#product_judgement

Weten jullie een alternatief dat net zo goed is of misschien wel beter voor dat geld?

Alvast bedankt

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11 16:37

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

Nee, en wees blij dat je te laat was. Wat een troep was dat.
Om te beginnen, doe jezelf een plezier en stap in een grote boog rond een Acer, zeker die Aspires.
De AMD E series zijn ontworpen voor netbooks van max 13 inch en presteren daar al niet sterk, laat staan dat ze een 17 inch scherm zouden aansturen. Voor een goede 17 incher ben je toch minstens 600 euro kwijt.
Misschien kan je eens kijken voor een degelijke 15 inch laptop als je niet over de 400 wil gaan, daarvoor kan je wel een top Pentium, AMD A4 of zelfs een goedkopere core i3 mee aanschaffen. Zul je veel meer tevreden mee zijn :-)

• David_strube1
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-11 16:55
Bedankt voor de reactie. Ik ben inderdaad blij dat hij dan was uitverkochtXD. Ik ga eens kijken naar de 15 inch laptops. Als u een goede laptop gezien laat dat gerust even weten ;)

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11 16:37

bandidoloco

Ik denk dat je beter eerst je budget laat weten en wat je precies met de laptop wil doen voordat er iemand advies kan geven. Kijk anders eens in andere threads hoe mensen hun vereisten opsommen.

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-11 09:44
bandidoloco schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:34:
Ik denk dat je beter eerst je budget laat weten en wat je precies met de laptop wil doen voordat er iemand advies kan geven. Kijk anders eens in andere threads hoe mensen hun vereisten opsommen.
Het budget staat in de titel, maar het doel van de laptop is idd nog niet duidelijk.
Het is aan te nemen dat het een "school" laptop zal worden en geen gamemonster, anders zou het budget wel wat hoger liggen.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ben je op zoek naar twee aparte laptops? Waarom combineer je alles niet in één topic in plaats van er twee te openen?

[ Voor 79% gewijzigd door Borromini op 10-09-2012 12:39 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:27

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica