Plate pcie x16 male naar female

Pagina: 1
Acties:

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
Ik ben voor een projectje op zoek naar een pci-e x16 male naar pci-e x16 female heb er hier eigenlijk al een paar maar heb er een nodig die in het pci-e slot steekt en er dan bijna niet bovenuit steekt.
Ik heb gezocht maar kon naast de normale geen connector vinden anders word het een enorme bijna onmogelijke klus om de pcb te verzagen bannen te krassen en dan weer verbinden.
Een plattere female conector zou ook een plus zijn maar hoeft niet per se.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-02 15:39

Fordox

00101010

ik snap hem niet helemaal. deze connectoren zijn er wel (flatcables die je in je pcie slot drukt en dat je je kaart dan ergens anders kan ophangen), maar je eis is dat hij er bijna niet bovenuit steekt.
wat bedoel je daar mee?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:21

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Een PCIe-riser dus?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bedoel je zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://image.made-in-china.com/2f0j00LMntkmHgnDbW/Flexible-PCI-Express-PCI-E-16x-Riser-Card-SLPS057-.jpg ?

• maarten12100
Dat is juist wat ik heb ik zoek een kabel die plat op de pci-e poort op het moederbord aansluit

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dan heb je dus een PCIe riser nodig. Tip: ebay, daar vind je talloze van die dingen in alle vormen en maten voor niet eens zo heel veel geld.

• maarten12100
Neem aan dat je zo een bedoelt http://www.ebay.com/itm/P...ain_2&hash=item27bcae4e9c
Dat is helaas ook te hoog ik denk dat er weinig anders op zit dan een paar p-ata/ide kabels te gebruiken en beetje zagen en schuren dan extreem precies solderen.
Komt wel goed maar is heel veel werk voor iets waar ik van hoopte dat het te koop was.

Bedankt iig

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Pak dan gewoon een flexibele riser, die komen amper boven het slot uit.

• maarten12100
TERW_DAN schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:04:
Pak dan gewoon een flexibele riser, die komen amper boven het slot uit.
Weet ik helaas heb ik echt maar een paar mm anders zit ik tegen mijn radiator aan dat zou opzich niet zo erg zijn maar het zit precies op de barb fittings.
Pagina: 1