Best wel goedkope Samsung Omnia W I8350 windows Phone

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Ik had toch weer behoefte aan een Windows Phone telefoon. De lumia 800 heb al eens gehad dus nu wat anders. Uiteindelijk kwam ik bij de Omnia W I8350 uit. Gekeken waar ie het goedkoopst is en ik kwam uit bij Coolblue via Marktplaats. Prijs 133, wel een demo. Had nog nooit van Coolblue gehoord maar mijn zwager wel. Dus gebeld dat ik dit toestel wel wilde hebben. Zegt ie man: ie kost 100,-. Oh, zeg ik, hier staat ie voor 133. Nee hoor, 100euro. Dit is ook nog eens incl. verzendkosten. Meteen gedaan. Kwam gister binnen en idd, het is een demo geweest, te zien aan het residu van plaksel aan de achterzijde (vorm van zo'n ding met kabel in de winkel dat je er niet mee weg kan lopen). Schoon gemaakt en voor de rest is het toestel echt als nieuw. Leek me wel een koopje voor 100,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:06

Geckoo

Good news, everyone!

Mooi Man!! *O* oOo

maar uhhh wat is je doel van dit topic :?

trouwens als ik kijk op de pricewatch heb je echt een prima dealtje gehad.
Heb je dit toestel ook gekregen via Coolblue? incl. factuur? of was het via marktplaats?

[ Voor 71% gewijzigd door Geckoo op 05-09-2012 19:14 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, heb net een kilo appels voor 1,33 en een hele kip voor 5.99 bij de AH gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:30:
Top, heb net een kilo appels voor 1,33 en een hele kip voor 5.99 bij de AH gekocht.
Zo dat doe je goed :o

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 15:19
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:30:
Verschil is dat dit niet de laatste kip en appels in voorraad zijn (en nooit meer binnen zullen komen). Anderen op het forum kunnen van jouw informatie ten minste nog gebruik maken.

Deze telefoon is echter niet meer te bestellen via Coolblue, want uitverkocht. Goede deal voor de TS, maar dit topic kan een slotje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:48
Coolblue verkoopt zijn demo modellen e.d. via marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Geckoo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:13:
Mooi Man!! *O* oOo

maar uhhh wat is je doel van dit topic :?

trouwens als ik kijk op de pricewatch heb je echt een prima dealtje gehad.
Heb je dit toestel ook gekregen via Coolblue? incl. factuur? of was het via marktplaats?
Nou, ik dacht dat als een medetweaker op zoek was naar een goede/goedkope windows phone dit wel een aardige tip was. In dit forumgedeelte zit ik eigenlijk nooit maar leek me wel toepasselijk. Kennelijk volgens sommige reacties niet dus, enja, daar bedoel ik die van "tonks" mee. De telefoon is door Pdashop verzonden met factuur en nog een zooitje maanden garantie. De advertentie staat nog op marktplaats dus ik was in de veronderstelling dat ze er meer hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:50

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Tips voor mooie aanbiedingen kan je kwijt in Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2

Ervaringen met shops kan je delen in de shopreview, in dit geval dus http://tweakers.net/shopr...hop-punt-nl-coolblue.html

Op die manier kunnen je mede-tweakers je tips/ervaringen oom het beste terugvinden. Een los topic is dit niet waard, dus doe ik er een slotje op.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.