Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bad-karma
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-06-2024
Hallo,

ik heb een rooted Galaxy s2 met galnet-mui rom erop en ik vraag me af hoe ik m'n telefoon volledig kan wissen. Als ik een factory reset doe en er een andere rom op zet , blijven er altijd apk files, allerlei oude folders , foto's en overige meuk op de internal storage staan.
Ik wil m graag echt volledig wissen en dan cyonenmod 9 erop zetten, maar hoe de neuque wis ik alles? :P kan iemand me eventueel een stappenplan toereiken? _/-\o_

groet, Niels

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Factory reset wist niet de inhoud van je (virtuele) sd-kaart. Die kun je gewoon formatteren in Windows, bijvoorbeeld.

• bad-karma
Nee, dat wist ik. Maar op de internal storage blijft een hoop data staan. Ik had wel verwacht dat dit weg zou zijn na een factory reset. Als ik een nieuwe rom installeer (factory reset, wipe dalvik etc.) blijven er een hoop apk, foto's en andere bestanden gewoon nog op de internal storage staan.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 11:16

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Die internal storage wordt door het OS gebruikt alsof het een SD-kaart is. Die kun je dus gewoon wissen door de telefoon aan je PC te koppelen en alles er af te gooien.

Ik vermoed dat een format ook wel moet kunnen vanuit Android zelf. Dan zou ik verwachten dat het ongeveer zo gaat als wanneer ik met mijn Desire Z mijn SD-kaart zou formatteren, dat kan afaik vanuit Settings->Storage.
Bij kan ik daar kiezen voor "Erase SD card" op mijn Desire Z.
Kijk eens of je daar iets vergelijkbaars aantreft op jouw SGS2?

[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 05-09-2012 18:51 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Vanuit je recovery (CWM neem ik aan) kan je ook je sd-kaarten formatteren.

• bad-karma
@ultraman

Dus als ik de internal storage helemaal verwijder via de PC, is t opgelost?? Kan ik dan nog wel via volume-up, home , power on , in dat scherm en er nieuwe software opzetten of is dat ook verwijderd dan?
beetje noob vraag misschien

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nogmaals, die interne opslag is 'gewoon' een sd-kaart. Niets meer, niets minder.

• bad-karma
oke, nou dan weet ik hoe t zit, bedankt.
:)
Pagina: 1